<strong>Zkušenosti:</strong> 1.Otevřeli jsme ho na rychlost. Byla tam v tacháku taková úplně malinkatá optická závora - MRCHA. Teď chodí trochu dál - MAZEC.2.Ojnice letí na Mars - motor je v ......3.Kupuji FZ 750 bez TP4.Instaluji motor z FZ-eta a už zas
Recenze
Přeložil jsem návod k odškrcení FZX-ka,tak kdyby měl někdo zájem je na: http://wantedrc.fre.../nova-stranka-56457/
a odkaz na stránky ze kterých bylo čerpáno(tudíž včetně foto) http://www.fzx750.co.uk/Derestric.html
Koukám ,že se Ti to pěkně pok.o, přesto 10 za věrnost yamě Ať Ti to brzy fachčí a vždy jen kolama dolů. Ahoj Majk
Omlouvám se oběma, že píšu až teď. Závora je na rychlosti - v tacháku. Buďte ale opatrní FZX sice pak poletí, ale ten motor je dělanej na krátkodobý plný zatížení. Jak ho budete držet v plnejch otáčkách delší dobu dopadnete jako já ( viz foto díry v motoru) Tahle motorka je venku užívána zejména na sprinty, takže to fakt není na nějakou delší pilu.
Cao vsichni...<br />
Mam asi ten stejny problem jako Nero 1, vsehy rychlosti po 5 jdou roztahnout ale sesty rychl. stupen jen do 7 tis. otacek ryhlost cca 180 a konec at po rovince nebo z kopce dolu... Mam rok vyroby 1986 fazer 700, nevite nekdo jak to odstranit??
Čus Majk, prosim tě, závora je na otáčky nebo maximálku, mám FZX 750 točí dobře, všechny jdou do těch 10-11 tis. ale při 6 se dostanu tak na 185 a konec. Vytočí se tak na 7 tis a jakoby vytuhne. Máš s tím zkušenost ?<br />
Díky za radu<br />
<br />
Nero1