líbila se mi, byly na ni chvalozpěvy, tak jsem si ji přivezl
Motorka koupena od z německa
První dojmy - neobratná mrcha (vyšší těžiště)...ale po 50 tkm na jiném typu silniční motorky vám na první km připadne divný všechno
Motorku bych doporučil pro - nového majitele
Recenze
podvozek naladěný dle manuálu na "sport" je tak akorát na pohodové svižné cestování po slušných silnicích. motorku jsem už tak koupil a nenapadlo mě podvozek přestavovat (nedokážu si představit nastavení podvozku na soft. při projížďce na předváděčce jsem měl pocit žvejkačky a předpokládám, že tam byl standard). pro jízdu ve dvou to chce ještě utáhnout zadní pružinu.
motor...když jsem zkoušel předváděcí sm-t s minimem najetých km, zdálo se mi slabé. ale kluci mající lc8 od nových tvrdili, že se "motor sám otevře". tuhle jsem koupil s osmi a kousek tisíci na tacho a už mi slabá nepřipadla.
sm-t jsem si koupil hlavně na svižnější cestování - zrychlený přesun na akci, tam svižné poježdění, zrychlený přesun zpět (tak 600 - 1000 km za víkend). proti h9 (byl nastavený podvozek...takže výrazně tvrdší než základ) je sm-t ppoohhooddllnnýý! měkkoučký, přesto celkem přesný podvozek, lepší úhly kolenou a kyčlí (rodičům jsem se povedl trochu delší a kolena s kyčlemi po pár hodinách jízdy na hornetu bolela...naštěstí bylo potřeba občas tankovat). a pohodlnější, měkčí, sedlo! štítek hází vítr o chlup výš a cestovních 150 se dá držet "celou nádrž" bez újmy na krčních svalech i při mém cca metru devade.
jedno, jestli utažená nebo táhlá zatáčka, jestli krásný nebo hrbolatější asfalt, motorka jede jak po kolejích. motor je trochu hrubší a zvlášť vyšším kvaltům se nelíbí pod pět tisíc otoček. omezovač zasahuje celkem hrubě a ještě v okamžiku kdy motor tahá...není to příjemné překvapení v náklonu. oproti h9 má sm-t jinak odstupňovanou převodovku - hlavně první kvalty jsou kratší - tak jsem si chvíli zvykal.
další kapitolou jsou brzdy...s ostřejším předkem jsem se potkal jen na 950 sm. přední brzdila skoro až moc. zašlápnout zadek taky nebylo umění.
super jsou bastry. zvlášť když se ochladí, hihihi.
nevýhoda, ale vycházející z konstrukce motorky, je vyšší těžiště a horší agilita při změně směru jízdy (v porovnání s podvozkem mého bývalého h9). další jasnou věcí je rychlost mizení masa zadní gumy.
za mě má motorka osm z deseti možných hvězdiček. dvě chybějící sebrala klepající se zrcátka (to na h9 nezažiješ), vyšší spotřeba (mezi 6,5 a 8) a s ní spojený relativně malý dojezd na nádrž (přes 250 km jsem se neodvážil), nutnost kontrolovat olej (na japoncích stačilo "3x za sezonu", tady každých 1.000 km) a dolévat ho...zkrátka člověk musí být trochu srdcař a na týden do alp táhnout pár deci s sebou.
Hoj, posilam 10bodiku. Jen k Tvemu hodnoceni. Ja presel s GSXR 750 a ovladatelnost se mi nezda horsi. Je to jen jiny. A treba zrcatka se pro ti GSXR ani nehnou. A k tomu oleji a Japoncum. Souhlasim s vyjimkou Yamahy. U litrovyho Fazera jsem dolejval pullitr oleje na 6000 km. ale treba uz to dneska neplati, nevim.