Klasický Pionýr 21, můj vysněný pubertální stroj, nebyl jsem první ani poslední.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Emoce z pohybu, nezaměnitelná vůně spáleného oleje a starost o správnou obsluhu.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, komu moderní ''mainstreamové'' motorky připadají nudné a nehodnotné ( skútry atd.) Pohled lidí, kteří se na ulici obracejí nebo mi mávají, je u srdce hřejivý:), nehledě na to, že s ním může člověk jezdit na srazy, zapadnout do ''fichtlařské rodiny'' a poznávat spousty nových lidí:)
Recenze
S motorkou jezdím od června 2012, co jsem dodělal autoškolu. Některé administrativní záležitosti ohledně mota tehdy ještě nebyly kompletní, proto jsem jezdil jen na chalupě. Teď jezdím i ve městě v Teplicích a po republice plně legálně. Na podzim se začala projevovat únava motoru, myslel jsem si, že opravu nechám na zimu, až bude čas. Bohužel, ten hlavní problém teprve přišel. Předchozí majitel zřejmě používal dříve motor k závodění- jinak si to nedovedu představit- přímo do karteru vyvrtal dírku, napasoval tam malou měděnou hadičku, asi na oddělené mazání. A pak, když dal motor do mojeho fichtla, nasadil na tu hadičku gumovou čepičku. Nevěnoval jsem tomu žádnou pozornost, všechno běhalo jak mělo. Jenže v říjnu jsem jel na sraz veteránů do Svinčic u Bíliny, cca 40 km, a zrovna v tento den se ta čepička rozežrala benzínem a z motoru přímo foukal benzín, tudíž do válce se nedostávalo moc oleje. Stále to jelo, když na půli cesty domů se začalo objevovat přidřívání. Po 20 km jsem musel s kamarádem zastavit, už se s tim nedalo jet. Naštěstí jsme dírku provizorně zalepili tmelem a dojeli do vedlejší vesnice, kde jsem ho musel přes noc nechat, aby tmel opravdu zatvrdl. Druhý den jsem doskákal domů a díru ještě lépe utěsnil. Ale co naplat, totálně odešly kroužky, zvoní opravdu hodně, a když jedu delší dobu, bez ohledu na velké množství oleje v benzínu a jízdu bez prsíček, stejně se přidříval, takže výbrus a celková GO mě neminuly. /podzim 2012/
Po zimní GO jsem doladil poslední detaily a jak nastalo příznivé počasí, začal jsem zajíždět motor. Po 150 km se motor výrazně zlepšil, a v kombinaci s novým vzduchovým filtrem má docela zdravý zvuk a tah. Zatím jsem maximálně spokojen. Spolehlivost +- 100%! :D. /červen 2013/
Další informace a postřehy jsou v deníku-projížďky, srazy, výlety-včetně toho 490 km dlouhého- není to již žádný problém, fichtla dostávám postupně malými krůčky do kompletní funkčnosti:) /Srpen 2014/
Paráda, děkuju. Je to klasika, navíc ve stavu, kdy se vůbec nemusím bát jezdit daleko, prostě mu věřim A jestli mě někde nechá, stejně to jde většinou rychle opravit Ale zase je nevýhoda, že jsem nevydržel na řidičák od 16ti, protože z 50tka nejde rozšířit na A1-125ccm, všechno se musí platit a opakovat stejně tož co, užívám si, v sobotu chci jet poprvý na sraz veteránů( za Bílinu), tak snad nebude pršet
Máš tam 10 b, samozřejmě
Super, kolega ze Šanova s parádním strojem...měl jsem jí dlouhodobě od kámoše a jezdil na ní na střední do školy. Byl jsem tenkrát frajer...tak teď jsi frajer Ty, předávám štafetu
Krása, už se těšim až si dáme výlet i s Tomem 10b.
Pěkný pionýrek dávám 10b. a hlavně ať někam vyjedeme