Nejedná se v pravém slova smyslu o celou pětistovku. Jde o vlastně příšerně domrvenou Jawu 638 s motorem z pulitra. Světe div se je to normálně zapsané v techničáku už hromadu let.
Motorka koupena od Ing. Kozel (patrně spíš zahradník)
Výška jezdce: 200 cm
První dojmy - Šlo o stavbu ryzího závoďáku. A tak první dojmy na mě silě zapůsobily, když jsem jí do šroubku rozebíral a zjišťoval u toho, co všechno nepůjde použít. :-(
Motorku bych doporučil pro - Modrka je vhodná pro někoho, komu jsou lhostejné kardiální potíže ortodoxních veteránistů.
Doplňky na motorce - Vhodným doplňkem k tomuto motoru je rám z Triumphu T100 z roku 53. Celek by nebyl kompletní bez HD springer vidlice (příště bych ale volil možná nějaký lehčí model než z CrosBone) Stavba pluje asfaltem na 19" kolech (přední z Dněpra zadní Jawa) Na ráfcích jsou obuty do Fiterstone Champion...
Recenze
Prvněylo nutné uvést motor do původního stavu a poté do chodu. Motorměl ke klice přidělanej alternátor na 12voltů nevím z čeho. Chybělo mi původní dobíjení a zapalování. Zbytek motorky jsem průběžně rozprodám po dílech. Při zjišťování cen dílů na původní pětistovku si kolikrát připadám ,že jsem asi z jiné planety a že neshánim díl do motorky ,ale rovnou do létajícího talíře. Nakonec se to ale nadmíru podařilo
Krásnej stroj
To se teda fakt nadmíru povedlo! Parádní look...za 15b...
Nádherná příšerka ...