Kdo slyšel dvouvál ví o čem je řeč a o to víc když zvuk z motoru jde přes laďáky Tenax
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Respekt z dvouválu, neskutečný zátah od spoda, sice není tak klidná jako čtyřvál, ale o to větší zábava s ní je jak v zatáčkách tak i na delších cestách. Myslím, že jsem si vybral dobře :-)
Motorku bych doporučil pro - Není vhodná pro úplné začátečníky.
Doplňky na motorce - Laděné výfuky Tenax, rukojetě Suzuki SV1000, červená závažíčka, zadní rolny, 12V zásuvka
Recenze
Zkušenosti:
na motorkách najeto přes 170000km
5 sezón na Jawě 350/639 najeto 12000km
4 sezóny na Banditu 600 najeto 32000km
15 sezón na SVčku najeto 125000km
50000km na Sv1000
tak mám za sebou pověstnou kritickou hranici 50ti tis km. Motor šlape jako hodinky, doufám, že stále ještě bude, olej zatím nebere. Kromě spotřebních věcí nebyla nutná žádná oprava. (kromě nehody - oprava plastů, nový lak) viz servisní intervaly níže.
100000km na Sv1000
a o pár roků dále tu máme 100tis. Motor nepůlen, rozvody původní, jednou ! proběhlo seřízení jednoho ! ventilu, jinak vždy kontrola. Takže já jsem s ní nadmíru spokojen. Asi pomalu začíná brát olej, ale to ji za těch 100tis km odpouštím
Cesty:
Všude možně po republice občas srazy pak Slovensko, Polsko, Německo, Rakousko - Grossglockner
Itálie - Lago di garda
Francie - Alpy, azurové pobřeží
Cestopis: Cestopis z Grossglockneru červen 2007
Deník Slovensko červenec 2009
Deník Itálie červen 2010
Deník Francie 2011
Další info:
Koupená v prosinci 04 v Německu, v srpnu 05 lehce ťuklá na předek a teď už je u mě v garáži u prvního majitele v ČR. Měla najeto 2800km, jako nová, co dodat - prostě krasavice Má zkrácenou podsedlovku, origo blinkry, tmavší plexi, rukojetě Harris, závažíčka v barvě, laďáky od Tenaxu, KN filtr. Výkon motorky je pro mě v celku dostačující.
Spotřeba kolem 6 - 7l / 100km ale nechá se jet i za 4,5l/100km při 130km/h na dálnici na cestě na dovču. Je to v rámci možností pohodlná cestovně sportovní motorka na kvalitní silnice... občas dokáže i potrápit, takže určitě nedoporučuji začátečníkům...
Další moto:
Hayabusa krásný to sen... A u snu to zůstalo, v garáži totiž přistála Kawasaki Z1000SX
Použíté pneu:
Continental Conti Force max cca 7tis km na zadku
Continental Conti Force cca 9tis na zadku
Continental Sport attack 9tis předek
Continental Road attack 10tis předek
Dunlop Roadsmart 13tis zadek - zatím nejlepší výdrž, už ne
Continental Road attack 2 7tis zadek - žádný zázrak na výdrž
Continental Road attack 2 15tis předek celkem slušný
Michelin PR2CT 18tis na zadku konečně dobrá guma co vydrží
Michelin PR2CT 18tis na předku taky super, jen sjetá do hladka
Michelin PR3CT 16tis na předku
Dunlop Sportmax Qualifier 9tis na zadku, to byl omyl, příště nebrat
Michelin PR3CT 16tis na zadku, horší výdrž než dvojky...
Servisní intervaly:
2800km - zakoupeno
19000km - řetězová sada
25500km - svíčky, KN filtr, seřízení
32300km - přední destičky
41000km - řetězová sada, olej ve vidlích, přední destičky Brembo ( jen zkouším, ty minulý zatím mám)
48000km - seřízení, kontrola ventilů, svíčky
62000km - řetězová sada, zadní destičky
70000km - přední destičky sundané na 41tis
77000km - seřízení, kontrola ventilů, svíčky
91700km - nová baterka po 10ti letech !!!
92400km - originál přední destičky
98700km - řetězová sada, kontrola ventilů, svíčky, seřízení
119400km - zadní destičky
127800km - stav k 16.9.2019
PRODÁNO
Olej (plná syntetika) měněn po 6tis, cca 28 pneumatik (vždy nové) + 2 původní, 2 x prasklá H4
Koukám, že se ti SV fakt zalíbilo, více jak 11ti letý vztah a teď už skoro jistě 100 000 km, to je skoro na nějaký dojemný příběh pro Hollywood. Fakt klobouček, v sobotu si mám taky pro jedno SV jet, tak snad se mi to zalíbí a bude mě vozit stejně věrně, jako tebe. Posílám 10 bodů za výdrž a krásnou motorku.
Paráda, a ten nájazd čo si s ňou dal, fuu Klobúk dole A ešte raz toľko spokojných kilometrov