Nádhernej 126ti koňovej tank s krásným zátahem od spodních otáček (krouťák asi 85 Nm) a úžasným zvukem. Jen si člověk musí zvyknout na určitou nechuť mašiny zatáčet. Pak není problém si o asfalt odřít hrany bot. Za jinou bych neměnil
Motorka koupena od Lucka Prostějov - Naprosto perfektní domluva
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki GPX 600: FJ se mi líbila víc. Mám rád pod zadkem pořádnej tank.
Suzuki GSX-R 1100: Tuhle mrchu miluju od doby, kdy na ní jezdil můj streetfighter- favorit Pavel Hanzlík. Pavle snad Ti to tam nahoře pořádně jezdí!!! Ale FJ jsem chtěl víc
První dojmy - Byla to moje první velká motorka. Takže obrovský respekt. Měl jsem něco naježděno (Jawy všech typů, několik pětistovek mých kamarádů...) ale mašina svými rozměry a váhou budí respekt. Při první jízdě jsem málem na kruháči jel rovně, nechtěla zatočit. A celou cestu mě předjížděli auta. Ty už mě dlooouho nepředjíždí. Asi řidiči dostali rozum a zpomalili :-D
Motorku bych doporučil pro - Pro cestovatele a skalní fanoušky typu. Dodnes ale nepochopím, jak na téhle potvoře mohla přede mnou jezdit ženská. Váha 260 kg pro ženy není ideální.
Doplňky na motorce - Mnou vyrobené padáky, mnou vyrobený nerez rámeček SPZ, laděné výfuky neznámého výrobce, zrcátka z DragStara, hliníkový wingrack s kufrem Shad SH42, odnímatelné doční brašny, bílé blinkry, chromované lemování plexi, klín pod motorem, diodové zadní žárovky, pancéřový oplet elektroinstalace, letecké doplňky (přepínače, vlaječky Remove before flight)
Recenze
Co se motoru týká, velice hodná mašina s krásně plochou křivkou výkonu. Horší je to s brzdama (se spolujezdcem chtějí víc síly) a hlavně s podvozkem. Do zatáček jí musíte nutit, ale až naleznete grif, neujedou vám ani supersporty. Je to ideální cesťák, se kterým můžete jet do pekla a zpátky a máte pocit, že to bylo za rohem.
Spotřeba od necelých 5ti litrů (rychlost kolem devadesátky) tak do osmi (jízdní styl dobytek)
Neplašte, když vám zasvítí olej. Není zde tlakové mazání, jen vás mašina upozorňuje, že by jste měli dolít olej. Takže v klidu dojeďte domů nebo na pumpu.
Doporučuju místo klasického oleje 20W50, tolik neubývá, motor je tišší a lépe pracuje. Je to vzducháč, takže v létě větší spotřeba oleje. To je normál.
Nemoc typu je v 60-80ti tisících km přeskakující dvojka. Náhradní díly ale jsou a vlastní cena za výměnu očesaných zubů je pár tisíc. Nově koupené kolečko už je zesílené, tak by se problém neměl opakovat
Motor je nesmrtelnej, chce jen častější dolití oleje
Bacha na baterku. Trpí teplem od motoru, je třeba jí častěji dolévat.
Jinak ideální bezporuchová a pohodlná mašina. Můžu jen vřele doporučit
pěkná
Krásnej parníček, než jsem koupil suzu tak sem se na fj 12 byl podivat v decine, kdyby nebyla tak zpustosena, mam ji dneska taky
Nadherný cesťák, ozaj už táké oku lahodiace mašiny nerobia
Super fotky, desítka