Dlouhá léta jsem na ní čekal a nakonec jsem se dočkal.Stálo to za to čekání
První dojmy - Starý poctivý tank.Úžasný zvuk,zrychlení... Je to továrna na emoce. Nic podobného jsem zatím nezažil.Motorka která člověka pohltí a jezdec se stane její součástí. Na cestování to moc není ale trocha toho nepohodlí se dá vydržet výměnou za nekonečný přísun emocí.
Recenze
Jsem už několikátý majitel a zub času se na ní už docela podepsal
Stačilo pár hodin s leštícím kotoučem a je jako nová)
Garáží mi toho prošlo už mnoho : Honda NSR 125 F, SUZUKI SV 650N,KTM LC4,Huska WR, YAMAHA FZ6 s2, CAGIVA CANYON , GSX-R 1100. Další v řadě bude KTM ADVENTURE nebo KLV 1000.
Hodina jízdy a potom 3 hodinky leštění) důkladného!!! Našla dobrý domov,člověk jí musí milovat
Kdo neviděl,neslyšel(otevřené sání + výfuk),a nesvezl se( něco jako sedět na vystřelené dělové kouli ) tak nepochopí .Keci jako stará popelnice na 10 tis) to mě nechává klidným.
Tak to jsem rád, že stále tahá. Znám na ní každý šroubek, a je dobře, že neupadla v zapomění. Přeju hodně zážitku a nezbývá dodat jen "TAHEJ ZLE".
JDmotoR
Už je to neuvěřitelných 10 let, ale pořád se do mě dává nervozita, když si vzpomenu, jak to po naladění u Ládi Ešnera jelo jako opravdový superbike. Pár změn, který se mi moc nelíbí, ale jinak se to pořád blejská. Zdá se, že ty desítky hodin leštění nepřišly jen tak vniveč , i když je mi jasný, že je to očistec, taky jsem od té doby nic už nikdy neleštil ani nic takového nechtěl Nechť Káčko putuje dál světem a najde nějakého dobrého vůdce. Je to dobrá škola, ta nejlepší! Poklona před GSX-R1100! DMB
Gratuluji ke znovuzrození D-M-B-éčka, ergo jedné z nejznámějších staveb v českých vodách z časů počátku L.P. dvoutisícého. Po letech řádná porce nostalgie, což je pro některé z nás, zvláště v případě této moto, záležitost silně srdeční...