Zase jednou Burgman 400. Byl krásný a tak jsem si ho vzal :)
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Nebyl to můj první Burgman, takže jsem věděl po čem koukat a věděl jsem do čeho jdu. Ale byl to rok výroby (ne registrace) 2010 a byl vážně moc hezký. Nikde škrábanec, ohlodanej šroub, prostě nic špatnýho. Sice Ital, no ale to je dnes asi většina motek.
Motorku bych doporučil pro - Ideální pro kochače co chce maximální pohodlí a nikam nespěchá. Jet mezi dědinama, koukat po lese, čistá hlava, pohoda, klídek :)
Recenze
Moc se rozepisovat nebudu, protože to není můj první, ale myslím třetí Burgman tohoto objemu. Takže vše podstatné už bylo napsánou u mého bývalého typu K7. Jen tento je černej a na první pohled v původním a snad i lepším stavu. Navíc je o tři roky mladší, tak je to i poznat. Závěrem uvedu jen obecný a dávno známý poznatek. Tento stroj měl na tachometru po třech letech stav 38 000 km - doloženo serviskou, pravidelný servis. Tak mi vážení prodejci ojetin už přestaňte rvát do hlavy, že vámi dovážené stroje z Itálie jsou po starém pánovi a po deseti letech mají najeto všechny + - 20 000 km. Už je to fakt trapný a štve mě to. Možná se na to chytne nějaká lama, ale věřím, že to štve nejen mě! Nedělejte z nás blbce!!!
Tento zápis činím hlavnš pro doplnění, abych měl pořádek v motorkách z poslední doby. Skútr je už prodaný, musím zase vyzkoušet něco jiného. Ještě sám nevím, co to bude :). Nechal jsem jen udělat servis a ujel cca 500 km. Vzal si ho kolega z práce a věřím, že bude dlooouho spokojený.
Opravdu ukázkovej Burgman. Perfektní stav, serviska... Jak píšeš, s těma km.. můj je starej 10 let, na tachometru cca 25000 Km - hovadina. Ale prodejce, který to dotáhl z Itálie byl upřímnej, že to nemusí být vůbec pravda, že sám neví, cena tomu byla přizpůsobená, vrak to ale zdaleka není - naopak. Takže aspoň někdo férovej. Jinak jsem tady na motorkářích neviděl nikoho, komu by prošlo rukama tolik motorek - super počtení
Jo už je prodanej, koukám na to - tak snad dělal jenom radost
Paráda, tak ať dělá jenom radost