Kawasaki ZX10R Ninja - Výkon, desing, určitá nervozita pod max. výkonem
Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1) - Velice v pořádku. Vše O.K.
První dojmy - Po přechodu z RSV Factory úplně jiná dimenzce výkonu, váhy, rychlosti ale i spotřeby.
Motorku bych doporučil pro - Rozumného bikera s nějakými zkušenostmi
Doplňky na motorce - KN sportovní filtr, výfuk Akrapovič Hexagon, brzdy Brembo včetně panc. hadic a pumpy Brembo, Plug in tmavé plexi, xenonový světlomet Hi-Performens, padáky Rutan, závažíčka a rolny, držák SPZ včetně diodových směrovek, zpětná zrcátka včetně integrovaných led směrovek, tankpad Kawasaki, sekundární převod...
Recenze
Civilnější stroj, vše dostupné v případě pádu, potenciál motoru - výkon tam opravdu je, i když spodní spektrum otáček pod 6 000 ot/min bych řekl klasika, ale co se musí nechat je nástup a progres výkonu až po 13 000 ot/min. Váha také ideální, tady v případě opětovného porovnání s RSV Factory. Brzdová soustava po přestavbě na Brembo systém ( komplet brzdiče, pancířové hadice a pumpa Brembo ) vynikající - jak dávkování, citlivost a síla brzdného účinku. Podvozek - měl jsem strach jaký bude z přechodu z Ohlins, ale překvapil v pozitivním smyslu slova. Paradoxně mě snad příjde lepší, ale možná si to jenom nakecávám.
Kde se cítí nejlépe ? Na silnici..., nebo okruh,
Cestovat ? Určitě ano, při jízdě okolo 140 Km/hod není problém jed dálky.
Upgrade 2013 :
1. Brzdový systém ( Třmeny Brembo Hight Performens 108 + radiální pumpa Brembo 19/20 + pancéřové hadice + tlakový spínač ).
Ty Bremba jsou luxus... Šlo by do PM napsat na kolik to vyšlo? Díky
Moc pěkná
.
prostě Kawa
super stroj