PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Ďury1
Vloženo 11.9.2013
Aktualizováno 6.5.2024
Zobrazeno 1 827x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Láska na první pohled ,když jsem viděl poprvé tento model tak jsem si řek že si ji jednou pořídim a splnim si sen.

Více fotografii

Motorka koupena od Olík23 (Bašť)

Výška jezdce: 165 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 1000RR Fireblade: prostě jsem měl lepší pocit na GSX-R 1000

První dojmy - Už na první pohled byla krásná a byla z dobrejch rukou. Co se motoru týče tak prostě nádhera, ten výkon je už opravdu znát má upravenou ŘJ na 190koní. jede krástně už od 3 tisíc a to i na šestku. Nechápu jak to může mít takovou sílu i ve spodních ot. když je to 4 válec... u 2válce jsem to znal ale todle je fakt mega. podvozek mě taky mile překvapil motorka je oproti mojí předchozí gsxr 750 2001 snad ještě obratnější a hmotnostně úplně stejná 166kg (suchá). Je taky menší a nižší což hodně oceňuju protože nejsem zrovna vysokej. Byl jsem na svolávací akci od Suzuki na výměnu brzdové pumpy a za to Suzuki moc děkuju, protože udělali moc dobrou práci. Radiální brzdy(radiální uložení třemenů + radiální pumpa) mě velmi mile překvapily, protože opravdu brzděj!!! To se nedá vůbec srovnat s předchozí 750

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho kdo už neni úplnej začátečník a má zkušenosti alespon s nějakým supersportem. Neni to tak hodná hračka jako třeba 600. Je to už nebezpečná bestie která chyby moc neodpouští. Polovina lidí říká, že je až moc silná a druhá polovina má radost a úsmev od ucha k uchu stejně jako já :) Nejen když jí vidí nebo slyší ale především když na ní jede. Zatim jsem neřídil lepší motorku...

Doplňky na motorce - - sportovní páčky Titax - jsou uplně super už bych jiný nechtěl
- KN vzduch fitr.
- ladák Yoshimura TRC
- přidavná řídící jednotka - Dobeck performence TFi 190 hp
- padáky od Rutana

Recenze

Už na první pohled byla krásná a byla z dobrejch rukou. Co se motoru týče tak prostě nádhera, ten výkon je už opravdu znát má upravenou ŘJ na 190koní. jede krástně už od 3 tisíc a to i na šestku. Nechápu jak to může mít takovou sílu i ve spodních ot. když je to 4 válec... u 2válce jsem to znal ale todle je fakt mega.
podvozek mě taky mile překvapil motorka je oproti mojí předchozí GSXR 750 2001 snad ještě obratnější a hmotnostně úplně stejná 166kg (suchá). Je taky menší a nižší což hodně oceňuju protože nejsem zrovna vysokej.
Byl jsem na svolávací akci od Suzuki na výměnu brzdové pumpy a za to Suzuki moc děkuju, protože udělali moc dobrou práci. Radiální brzdy(radiální uložení třemenů + radiální pumpa) mě velmi mile překvapily, protože opravdu brzděj!!! To se nedá vůbec srovnat s předchozí 750

Jinak na 1. kvalt = 168km/h mi říká že to je už opravdová zbran tak budu hodně opatrnej. člověk pšíkne a je o 200metrů dál :D

jinak více info: http://www.motorkar...-gsx-r1000-3290.html

Anglicko-technický slovníček I.
http://www.icmn.cz/t...blaznili_5591.clanek

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
muncinana
muncinana napsal 10.02.14 v 12:25 10b.

Pěkná mašina at' slouží

Bothrops
Bothrops napsal 10.02.14 v 09:49

vracim chválu na tohle musiš opatrně pane, štěpení atomu krásná je

Grenz
Grenz napsal 09.02.14 v 16:43 10b.

enusim2
enusim2 napsal 30.09.13 v 12:56 10b.

moc pekna suza!! tak at lita nizko 10b

jura224
jura224 napsal 23.09.13 v 08:09

dobra volba

Více komentářů



TOPlist