Oranžová, germánsky ražená, vruty v nádrži, novodobější zetka, motor pořádnej a výkonnej ingot..., všechno rezne...
Výška jezdce: 150 cm
První dojmy - Motocykl má velký výkon už v nízkých otáčkách oproti japonským strojům stejné kategorie!Japonci mají však lepší zpracování a používají lepší materiály!
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny kteří jí budou stačit fyzicky při plném plynu a postarají se oní :-). Na pole, louku, povrkávání na čtvrt plynu čili pro "plzeňské Jankování" je absolutně nevhodná !
Doplňky na motorce - FMF,Twin Wall,pružiny atd...
Recenze
Nato jak je stará, tak průběh motoru excelentní! Jede jak z praku.
Největší problém je tragické pérování pro MX a vybrace pro přejezdy!
Byla dovežená z Francie a koupil jsem jí minimálně jetou leč v horším,špinavém a zašlém stavu!Oprášil jsem jí,vyměnil píst atd a jezdí bez problémů ..
Od koupi 2011 do roku 2013 jsem do servisu vrazil cca 12tis kč, žádný problem s motorem atd ..
Takže k 9.3.2014 :
- komaxit rámu
- rozšíření stupaček
- všechny šrouby, stupačky atd. nově nazinkované
- motor : těsnění,ložiska kliky,ojnice,píst,komplet spojka,gufera,olej,guma sání ...)
- nová ložiska v kolech + vycentrování (+ nevé 2 dráty v př. kole)
- nový řetěz Regina,kolečko + rozeta
- nové zadní destičky + kotouč
- nové pneu SAVA (mají homologaci) a jsem spokojenej se směsí..
- nový vzduch. filtr
- GO centrálu a vydlic (výměna futer,simerinků,oleje,dusíku ..)
- nový výfuk FMF + koncovka + karbon. kryt + gumová spojka + silentbloky
- vyleštěná kyvka + kraty motoru a bezbarvej lak
- nové originál PD kloubky horní + spodní
- nová lízátka na kyvce
- nová brzdovka atd ...
GO jsem provedl stylem, že jsem motorku rozdělal téměř do šroubku a při stavění všechny konponenty vymyl,vyčistil,vyleštil a promazal!
[
13.5.2014
zimní GO 2014 mě koštovala bratru cca 50000Kč
14.10.2014 - nové zadní diodové světlo + grypy
Jedná se o stroj, kategorie "závodní enduro"!
Motor je laděn spíš motokrosově a nejlíp se chová téměř při plném plynu!
- nějaké povrkávání na čtvrt plynu mu nesvědčí ... - už jste viděli řezat strom motorovkou na volnoběh či čtvrt plynu??
Podvozek je laditelný, ale žádné kouzlo nesvede...je "uskákanej" jak hopik..!
Ahooj, hele ja ty Mitasky pro nedostatek casu ani nejel .Prodal jsem moto cca za 14 dni jeste se Savou a Mitasky mam v garazi .
zdravím.tak jsem pořídil exc 400 2000.je moc fajn.chtěl bych se zeptat,jak seš spokojenej s tou MITAS C-04.u nás každý jezdí C-12.ale mě je ta C-04 nějak víc sympatická.dík! a jestli ještě stále prodáváš,tak přeju rychlý prodej.kdybych nebyl ted tak bolavej na oběživo,tak jsem koupil tu tvoji.ale to by mě bylo líto ji poslat mezi stromy.měj se.
Taky si myslím že minimálně za péči, neřknu-li za úpravy a splynutí duší si zaslouží plnej počet bodů .
Díky M.
to je MAZEL.za to jak se o ní staráš máš u mě 10 bodů.časem chci něco podobnýho.prostě z obou světů to nejlepší!na cestování mám BMW ADVENTURE a do terénu KTM EXC!!!