Lehká, rychlá, spolehlivá...a hlavně krásná. Někdo může namítat, že je to obyč Honda, ale...
První dojmy - Poměrně hodná motorka do 8000 ot/min. Od osmi nahoru docela mazec. Motka sedne velice rychle do ruky a není tam nic neobvyklého, na co by si měl člověk déle zvykat.
Recenze
Motorka je velice neutrální a předvídatelná. Malá, lehká a perfektně ovladatelná. V zatáčkách jako doma. Motor má velice příjemný zátah už od nižších otáček, ovšem od 8000 ot/min do 14000 ot/min už výkon trochu cítíte. Holt je to šestka, musí se pořád tahat a tahat a tahat... Spotřeba 6 až 11 a někdy i více podle stylu jízdy. Tam, je fakt rozdíl pokud se chcete jen tak kochat, nebo jí chytíte pořádně pod krk (pokud se chci kochat, nekupuji SS). Podvozek od Hondy asi není třeba hodnotit. Trochu měkčí než R6 nebo ninja 6, ale na ty naše cesty ideál...
Brzdy ok až po výměně origo pumpy za radiálku.
Servis poměrně laciný. Ve srovnání třeba s Ducati nebo Triumphem doslova zadarmo. Jízda se spolujezdcem na sporta docela ucházející. Ćekal jsem, že to bude horší, ale jde to.
I přes označení NSR 10b. Takovou bych chtěl do laminátů :)
No jo, je to kráska... a k tomu HONDA
Práda Honďáku! Ať už je zase jaro a vyrazíme!
krásný kousek v té nej,nej barevné kombinejšn gratulejšn