Po 125 jsem si uvědomil, že je pro mě spíše cestování a že chci cestovního naháče.
První dojmy - V autoškole jsem jezdil na Hondě CBF 600S. Ale nakonec jsem se rozhodl pro bandita, protože má 6 kvaltů, oproti CBFce z roku 2004. Moc zkušeností jsem předtím neměl, ale příjde mi to jako docela dobrá volba, proto si myslím že není pro začátečníky co mají 2 metry a nechcou se krčit na nějakým malým supersportu zas tak špatná :D
Doplňky na motorce - Zásuvka 12V, padáky SW motech, Držáky kufrů SW motech, gripy bandit a plno dalších kravin...
Recenze
Motorku jsem si koupil někdy začátkem července 2013 takže za sezónu mám nalítáno něco kolem 10 000km. A všechno zatím v pohodě, akorát mi začal blbnout neutrál. (vadný čidlo) tak jsem za 200,- koupil z bouračky jiný a zatím se motorka drží. Má najeto něco pod 70 000,- a nemyslím si že se chystá do důchodu, v létě jsem se v pohodě naháněl s R6 a Bandit stíhal, protože řidič R6 se bál do zatáček. Jelikož Bandaska má něco přes 230 kg tak perfektně drží do zatáček. Oproti hornetu a fazerovy... Co mě trošku štve jsou brzdy, zezačátku jsem si myslel že brzdí suprově, stačí se ale svést na něčem silnějším a hned jsem zjistil že jsem se spletl... :D Bandaska nemá problém když se do toho opřu letět 225, ale to už je taky trošku o hubu, jelikož všechno vibruje... :D Jinak dlouhodobá spotřeba při jízdě do 160 a je kolem 5,1 litru maximálně když jsem tomu šlapal tak to bralo kolem 6,5 což není špatný... A když se jezdí ekonomicky tak si vezme 4l/100km.
Už ji nemám prodal jsem ji, a koupil nakonec Zase bandasku. (Ikdyž jsem chtěl GS 1200). Tak nakonev to vyhrála B 1250 ABS.
Taky jsem na něj koukal, ale zvolil jsem cbf 600. Ma 6kvalt. Pěkný stroj. Hodně pohodových kiláků.