renocar_zari



PROFIL MOTORKY

Kawasaki W 800 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Petr59
Vloženo 26.5.2014
Aktualizováno 27.11.2018
Zobrazeno 10 455x
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Nádherné retro, připomíná anglické mašiny 60. let, na "stará kolena" výborná volba.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Jiří Lhotský - Moto Lhotský (Kynšp - Bez problémů, dá se domluvit, při objednání dílů je někdy dobré se připomenout :-)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi V7 Classic: Kawa mi připadala vzhledem jako klasičtější retro, je i pečlivěji zpracovaná, ale hlavně - MÁ královskou hřídel :-)

První dojmy - Pohodová motorka, pohodlná. Dostatečný výkon a skvělý kroutící moment. Velmi přesné řazení rychlostí. Díky úzkým pneumatikám se snadno vodí v zatáčkách. Překvapivě dobrá jízda i po horších silnicích. Příliš utlumené výfuky - vyřešeno na konci roku 2014 jednoduchou úpravou - konečná verze úpravy viz video https://www.youtube.com/watch? v=7SPuDdSJjt8

Motorku bych doporučil pro - Pro koho je moto nejvhodnější? No samozřejmě především pro mne:-) ! Ale i pro všechny ostatní, kteří se chtějí navrátit ke klasice a nepotřebují vysoký výkon se složitou elektronikou. Kdo se chce pohodlně vozit a oželí kontrolu trakce nebo ABS, bude velmi mile překvapen.

Doplňky na motorce - Vzhledem k tomu, že bych rád zachoval image motorky ze 60. let, přidal jsem stylový chromovaný zadní nosič, po kratším váhání i chromovaný padací rám. Dokoupil jsem u Luise set na rozšíření zrcátek, takže už nevidím svoje ramena, ale to, co se děje za mnou. Dále jsem doplnil opěrky bočních brašen a na zakázku vyrobené kožené boční brašny. Na delší cestování sadu velkých textilních brašen od Louise. A provedl jsem jednoduchou úpravu výfuků: odvrtal původní vnitřní trubky. Pro případ zpětného utlumení mám vyrobenýl do vnější trubky vysoustružený váleček s otvorem a do něj vnitřní trubku s vyfrézovanými drážkami ve skryté části ! Navíc lze přecvaknout zpět původní neupravovanou trubku. Motorka i bez vložených trubek neřve, ale je přijemně slyšet. Snad jsem jí navrátil zvuk původních mašin ze 60. let (posoudit můžete zde: . Zatím poslední úpravou je za pomoci silných neodymových magnetů k nádrži přidělaný chromovaný držák z Triumpha, který se montoval na Twins od roku 1956 do 1968. Na ten v případě potřeby přidělávám koženou vyrobenou brašnu nebo louisácký tankvak.

Recenze

W800 se mi líbilo hned po zahájení výroby, vlastně jsem pošilhával kdysi už po W650, jenže v té době jsem kupoval jedenáctikilo Virago. Wéčko je pohodlné a obratné, nižší výkon motoru je bohatě kompenzován velkých krouťákem při nízkých otáčkách a na moji oblíbenou rychlost v rozmezí 90-110 km/hod bohatě stačí. A z této rychlosti je ještě schopno dostatečně akcelerovat při případném předjíždění. Při delších přesunech (400-600 km) žádná únava! S Kawou jsem se sžil, mám v okolí několik krásných zatáčkovitých silniček, kam si občas jezdím lehce zablbnout. V září 2018 jsme s kamarády na Wéčkách projeli Velkou Alpskou v Savojských Alpách a cestou domů ještě Stelvio. naprostá spokojenost i na delších přesunech. Galerie z této cesty k dispozici zde: https://www.zoneram...wCyiE6KtupJXIpetpDb0 .
Občas se dostanu i na polňačky, které Wéčko zvládá také.
Pokud by měl někdo zájem o facebookovou diskuzi, odkazy na videa apod., o retro mašinách, založil jsem stránku nejen pro Wéčka

"> https://www.faceboo...908122503.jpg][/img]

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pigi79
pigi79 napsal 13.08.24 v 14:13 10b.

Je vidět, že je stále mnoho lidí, kteří mají rádi klasické motorky a hlavně kawasaki W .
Také jsem mohl porovnávat z více retro motocyklů, kdy jako první jsem si koupil Moto guzzi V7 classic. Líbila se mi stejně jako Wéčka, byla trochu sportovnější a měla hezčí zvuk. Ale po roce jsem jí prodal, protože mě velmi zklamala převodovka (její odstupňování. Na pětku už protestovala při 80tce a na čtyřku zase točila poměrně dost otáček), takže jsem věděl, že bude následovat W. Chtel jsem W650, kvůli nakopávačce, ale pěkný kus jsem nesehnal, tak jsem koupil W800. Jen co jsem jí koupil, tak se objevil i pěkný inzerát na W650 . Tak jsem koupil i tu a mohl přímo porovnávat.
Po roce jsem si nechal W650 (asi kvůli karburátorům lepší zvuk) a přikoupil jejich malou sestru Kawasaki Estrella. Takže bych to uzavřel, že podle vašich foto dávám 10 bodů

Bud
Bud napsal 15.08.19 v 23:02 10b.

Pěkná motorka, hezky sis ji upravil na cestování. Přeji hodně šťastných kilometrů..

fido.tc
fido.tc napsal 10.03.19 v 10:53 10b.

Pěknej zvouček

vwlasta
vwlasta napsal 28.11.18 v 21:26 10b.

Tož pěkné strojek

koudelka_v
koudelka_v napsal 27.11.18 v 13:27 10b.

Moc pěkná... Líbí se mi tento typ motorek, snad si jednou nějakou podobnou pořídím... Přeji hodně pohodových kilometrů!

Více komentářů



TOPlist