Stará dobrá klasika na pěkné svezení.
První dojmy - Opravdu velká motorka... Na spoustě motorek se svou výškou 195 cm vypadám jako medvěd na koloběžce, ale tady to je důstojnej stroj i pro velký lidi. Dobře ovladatelná a přesto že to je babička, tak spolehlivá.
Průměrná spotřeba - 8.82 l/100km
Recenze
Mám rád starý stroje a hledal jsem ke koupi něco na čem bych mohl víc jezdit než se v tom hrabat. Na opravy a kutění mám svou Jawičku 250. Honda řady CB ze 70tých let je přesně to co jsem hledal. Silnej rychlej a spolehlivej stroj. Ve své době revoluční motorka. Kotoučová brzda ve předu i vzadu byla roce 1976 unikát. Elektrické startování (perfektně funkční i dnes) žádný jiný výrobce taky neměl (nakopávačka zůstala zachovaná - máte tedy 2 možnosti jak nastartovat) .
Jednořadej 4 válec je velikej a těžkej, ale i tak je cb750 krásně ovladatelná a je radost se projíždět zatáčkama.
Má verze je F1 supersport. Hodně rychlá motorka, ale kdo zkoušel na nahatý motorce podobný konstrukce jet nad 150 tak ví, že je to spíš na projížďky pohodovou cestovní rychlostí kolem 100km/hod (ale když se budete chtít projet 180km/hod tak vám v tom nic nebrání a motor bude vrnět jako kotě)
Jsem vždycky rád, když si někdo pořídí japonskou klasiku na skutečné ježdění a má radost z jízdy na ní, ne jen z jejího prostého vlastnění. jen mě trochu zaskočila ta průměrná spotřeba udaná na začátku recencze - skoro 9 litrů? Mě moje CB750 SuperSport jezdí za polovic v běžném provozu a i když se snažím jet svižně, tak jsem se nikdy nedostal přes 5,5.
Boží stroj...
Moc pěkná, ať Ti slouží .
Tož pěkné strojek