PROFIL MOTORKY

Honda XL 650V Transalp (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Davel
Vloženo 8.12.2014
Aktualizováno 4.7.2016
Zobrazeno 2 325x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pohodová motorka Honda Transalp

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 600V Transalp: O něco menší výkon, méně pohodlný pro spolujezdce, starší vzhled

První dojmy - Při našem prvním setkání, se mi transalp zdál hodně velký a těžký. Bylo potřeba si zvyknout na vyšší těžiště. Při jízdě se ale hmotnost ztratí. Musím si ještě zvyknout na umístění ovladačů na řídítkách.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro ty, kteří od ní nebudou čekat sportovní jízdu a pro ty, kteří si ji nebudou plést s ostrým endurem.

Doplňky na motorce - Padací rám, držáky kufrů, centrální stojan, zásuvka 12V, vyhřívané hefty, voltmetr.

Recenze

Před transalpem jsem jezdil na šestkovém hornetu. Při projížďkách po Valašsku mi začal vadit poměrně tvrdý podvozek. Na delších cestách mi zase příliš nevyhovovala poloha na motorce, proto jsem se začal poohlížet po takové motorce, která by měla podvozek, který bez problémů zvládne rozbité cesty a na které se bude příjemně cestovat. Volba padla na transalpa. Původně jsem chtěl transalpa 600, ale po přečtení mnoha recenzí a shlédnutí mnoha inzerátů se mi čím dál víc začala zamlouvat 650.
Jel jsem se tedy na jednoho podívat. Vypadal v pěkném stavu, zkušbní projížďka neodhalila žádnou závadu, tak bylo rozhodnuto. Po podepsání smlouvy a zaplacení mě čekalo 100km domů na "novém" stroji. Zrovna se setmělo, teplota byla 2°C mrholilo a mlha byla taková, že by se dala krájet.
Cestu jsme já i motorka zvládli ve zdraví. Jako nejlepší na celé motorce se mi zatím jeví podvozek. Velice dobře filtruje nerovnosti na vozovce a tak nemusím zpomalovat kvůli každé nerovnosti tak, jak jsem byl zvyklý s naháčem. Motor je pro jízdu sólo dostatečně pružný. Nejvíc mu vyhovují otáčky v rozmezí 3-5 tis. Uvidíme jak motorka zvládne cestování ve dvou a s bagáží. Brzdy bych řekl, že jsou účinné dostatečně, jen je potřeba na brzdovou páčku vyvinout trošku větší sílu, aby se dostavil požadovaný brzdný účinek. Velice pohodlná je vzpřímená poloha za řídítky. Na motorce je originální plexi s dodělaným deflektorem, to mi ale fouká vítr přímo do helmy, takže to bude chtít asi vyměnit za nějaké vyšší plexi. Úložný prostor pod sedadlem je obrovský. Do horneta se mi sotva vlezly doklady, vesta a lékárnička.

Už aby bylo jaro :D

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
eldži
eldži napsal 05.08.15 v 20:57 10b.

Davel
Davel napsal 17.12.14 v 23:11

Všem moc děkuju

Mlíkař
Mlíkař napsal 15.12.14 v 18:46

s tím plexy nespěchej - ten deflektor by se měl dát vyladit

karlos-transalp
karlos-transalp napsal 15.12.14 v 12:14

Není co dodat

josef37
josef37 napsal 13.12.14 v 17:29

Určitě dobrá volba,šel jsem do něj i když jsem trošku dřív narozenej a po sedlání Jawinky se nemohu nabažit dobrého svezení a spolehlivosti. At ti slouží

Více komentářů



TOPlist