Kawasaki ZX-7R Superbike edition, No. 002 s 18535 km na tachu ani netřeba zdlouhavě představovat.
Motorka koupena od stevee (Osek)
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Sedma už nemůže ničím překvapit. Nebrzdí, nesvítí, nezatáčí, ale je to to nejhezčí, co se kdy vyrobilo.
Motorku bych doporučil pro - Pro úchyly jako jsem já, jeden pán z Oseka, další ze Zubřu, a dalšího pána od Krumlova a z Prahy. :D
Doplňky na motorce - LED blinkry, KN filtr, dynojet stage 1, full system Akrapovič
V plánu ještě:
pancéřové brzdové hadice, pancéřová spojková hadice, tlaková brzdová čidla, radilní brzdová pumpa, kousané kotouče, třemeny Nissin, tlumič řízení Bitubo, kryt zadního sedla, zlaté catridge
Recenze
Po bouračce v závěru sezóny 2014, kdy má sedma chytla malej luft a mně tím pádem přibylo trochu teho železa v předloktí, jsem měl jasno, co bude následovat. Vyvstal ale problém, kde sedumpade sehnat, když u nás je to jedna vrána vedle druhé. Nicméně výborná nabídka od Steveeho ze 7. února na ZX7R, r. 99, Superbike edition, No. 002, natočeno 18535 km, mi začala šrotovat v hlavě. Sedma měla nějaké mouchy, jako dobité kapoty, škráblé přední světlo, samodomo dělanej držák boční levé kapoty, hnusné zlaté šroubky kam oko dohlédlo, závažíčka a páčky lakované na přiblblou bílou a trochu čokolád na elektrice, nicméně koupil jsem právě kvůli najetým kilometrům a výrobnímu číslu. Většina věcí již vrácena do původního stavu, rovněž udělán celolak do barev r. 99.
Hmm taky pěkná paráda, ta zelená je prostě něj a žádná jiná tam být nemůže/nesmí Lákají mě ta kola do barvy, pěkně to doplňují a oživují.
luxusni,nestarnouci supersport
Nádera, vždycky jsem ji chtěl Ale když jsem kupoval první supersport, tak nebyla k sehnání. A tak jsem pořídil ZX9R, kterou mám dodnes na podstavci v garáži. Éra karburátorových, nasraných, uřvaných, těžkých a nekontrolovatelných SBK mi v době dnešních elektronických fičur chybí.
Nedá se svítit, je to kultovní mašina!! A moc pěkná..
Můj dětský sen, moc velká paráda