Vlastník | Hypermegatron | |
---|---|---|
Vloženo | 31.3.2018 | |
Aktualizováno | 16.5.2022 | |
Zobrazeno | 4 088x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
Vlastník | Hypermegatron | |
---|---|---|
Vloženo | 31.3.2018 | |
Aktualizováno | 16.5.2022 | |
Zobrazeno | 4 088x |
Ahoj. Tak jak spolu s vibrátorem žijete? Vibruje holka dost, ale zvyknul jsem si. Kam se na ní hrabe DR Big
Jinak ty problémy s nohama na stupačkách máš dobře popsané a taky tak nějak něco z toho vnímám. Ten úchyt stupačkového rámu mě např. někdy dovádí k ladění nohou, jak se srovnat, když zrovna potřebuju víc motorku ovládat/řidit).
Oceňuji, že uvádíš i nedostatky, respektive to, co Ti vadí. Pěkně napsáno.
Oceňuji, že uvádíš i nedostatky, respektive to, co Ti vadí. Pěkně napsáno.
Pozor! Vibrace na Guzzi jsou jen pozitivní
to prostě k tomu patří!
K té jízdě ve stupačkách - mám vel.47 Sidi Crossfire2 a tento problém se mi nestal... Vibrace to má, ale ty otravné jsou jen v hodně nízkých nebo pak v hodně vysokých otáčkách, při běžném ježdění je to ok - ovšem není to a nikdy nebude 4vál a je třeba si uvědomit, že to ani nemá X vyvažovacích hřídelý
ja som na tom pojazdil skoro 50 tis a nic mi ku stastiu nechybalo . Mozno je lepsie trocha pojazdit a potom napisat recenziu. Aspon ja potrebujem aj dve jazdy kym si zvyknem len na nove motokrosove boty, nie to este na motorku. Ale uz si fakt nepametam ako som mal na tom nohu. Ja mam 186 a stalo sa mi natom velmi dobre, na moju WR kde sa musim “poskladat”
Ja hrozne vela na motorke pri cestovani stojim
radim za jazdy ... nespominam si na problem.
Ked ti nesadla tak ju predaj a neries😀
Zdar Megatrone, To já pěju na Stelvio jen samou chválu. Zvládl jsem za den Rumunsko- Slovensko 1000km a 300m a nebyl jsem dolámanej ani udrncanej. Mé Stelvio má supr posez, i jízda ve stupačkách je v pohode. Vibrace jako u jiného dvouválu, jenom pri přidání, to trochu škubne do strany. Ale to je bolístka jak BMW tak hondy CX 500,nebo GL a všeobecně Guzzin.
Máme spolu najeto cca 10000km a zatím musím zaklepat pohoda, pohodlí, i radost ze zátahu.
Zdar a možná se někde potkáme.? Hlavně kolama dolů.
No a pokud bys mapu chtěl ladit se zárukou, umí to všechny dealerství MG. A to na počkání. Mám super zkušenost s První kozí Sušice.
Nebo uživatel Seikos odsud z m.cz. V jeho profilu máš spoustu info k novějšímu Stelviu
To škubání při nižších rychlostech a konstantním plynu nezmizí s originál mapou zapalování nikdy, je to daný lambda regulací kvůli EURO3, dá se odstranit nahráním upravené mapy s vypnutým / deaktivovaným řízením pomocí lambda sondy. Dobré seřízení je základ ale to že to přestalo po servise může být taky tím že se smažou adaptační hodnoty a než se to zase přizpůsobí tak to běží dost bohatý a necuká. Ta reakce plynu s tím taky souvisí a hlavně musí být dobře nastavená vůle v lankách. Další věc jsou fajfky ke svíčkám kdy ty originál jsou dost problémové (zničí se při vyndavání), dají se snadno a levně vyřešit výměnou za bakelitové NGK. No a poslední věc u 1200 8V Guzzi jsou vačky / zdvihátka ale ty jsou snad u 2012 Stelvia už z výroby nový typ (rolny). Dá se zjistit za 10minut sundáním ventilového víka. Pokud by jsi chtěl pomoci s mapou (dá se vše vrátit do originál stavu) nebo ostatním tak rád pomohu, napiš PM. Vše píšu ze zkušeností se stejným motorem v Griso 1200 8V, kdy jsem z toho byl ze začátku nešťastnej a po úpravách nadšen. Jinak gratuluji ke skvělému stroji MG.
krásná, jasná desina... a ať slouží
Doufám, že bude dělat radost jako ta moje koza...
Hodně radostných kilometrů kolama dolů!