Vlastník | malýKostík | |
---|---|---|
Vloženo | 25.10.2020 | |
Aktualizováno | 8.10.2021 | |
Zobrazeno | 9 858x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 62 UŽIVATELŮ
Vlastník | malýKostík | |
---|---|---|
Vloženo | 25.10.2020 | |
Aktualizováno | 8.10.2021 | |
Zobrazeno | 9 858x |
Sorry,nodoslali to a vidím,že áno.Proste to nezobrazia a akoby ostalo rozpísané.
Neviem,čo všetci riešia nejaké zvary.Keby som vedľa tvojej Jawy postavil svoj Norton,tak by som sa hanbil.Nieze by bol horší,ale za tie prachy...
Neviem,čo všetci riešia nejaké zvary.Keby som vedľa tvojej Jawy postavil svoj Norton,tak by som sa hanbil.Nieze by bol horší,ale za tie prachy...
Nádherný stroj a krásný popis . Možná se někdy potkáme a uvidím na živo, některé cestičky znám s fotek a máme je společné
parádní stroj. Se 190cm ale musíš trpět.
Jak lze vydedukovat z přiložených fotek (mimochodem pěkných), cestovat se na tom dá, spolehlivé to je, tak o co jiného jde? Fandím Ti.
Hezky sepsané
Přeju, ať ti dál slouží a dělá radost!
moc hezká motorka, super fotky a popis
Krásná motorka, super recenze, tak ať Ti dělá jen radost
10 b za podporu domácího přeprodejce. ať slouží ke spokojenosti. Já jsem už téměř vybíral penízky že do toho jdu ale cuknul na poslední chvíli, neudýchal jsem těch 300 falešných deklů, výfuků a chlazení vodou. Je tam opravdu hodně rozporuplných věcí jak popisuješ. Tak nakonec přes všechny projíždky srambler atd jdu zase do klasiky cihlová ohc.
Přeji mnoho radostných kilometrů na tomto krásném stroji.
Pěkně napsané, mám indického brouka v hlavě už asi rok...ale jako druhá motorka na víkendové svezení je to trochu rozmlsanost Tak ať lítá a dělá dál radost P.
Zdravím , taky jsem si ji koupil, zatím nemám najeto nic , tak čekám až oschnou cesty a otestuju , tak Jawě zdar
Krásný stroj, gratuluji! Ať dobře slouží. Ještě jsem jej naživo neviděl. Co se týče startování studené staré jawy při nižších teplotách (mám 350 kejvačku s otevřeným sáním), osvědčilo se mi zavřít přívod vzduchu, nacupovat karbec tak tři vteřiny, prošlapat a nechat chvilku odstát. Pak znovu párkrát prošlápnout a naskočí. Bez pauzy se jí moc nechce. V případě ulití pak stačí zavřít benzín, dát plný plyn s otevřeným vzduchem a nakopnout. U 250 jsem cupoval méně a pauzu při studeném startu nepotřebovala. Chce to si ten který motor osahat, jak se chová.
kráska co chci jednou mít
Mám ji doma taky. A s hodnocením můžu jen souhlasit. JAWAFAKTOR je skvělý slovo, to se naučím,
Veľmi pekne urobená mašinka som rád keď niekto popíše aj výkonové parametre motorky, viem si lepšie urobiť predstavu .
A Česká JAWA by spravila dieru do sveta s kópiou 500 OHC (možno aj s predajnejším objemom 650) ...
za mě jednoznačně dobrý ,recenze hodila by se i do reklamního letáku
Pěkné fotky ...
Krásnej stroj a pěkná recenze. Přeju hodně pohodových kiláčků a radosti z nádherný mašiny.
Ahoj, pěkně popsané.
Tak hlavě ať slouží a hodně km bez závad a nehod.
Já čekám na Jawu Péráka Bobra
Viky
krasny stroj s krasnym motorom
Kouká se na to dobře
Fotky luxus, recenze top
Ahoj, měl jsem možnost si ji prohlédnout živě a jak píšeš - jsou tam sice technické nedodělky, nebo věci co by mohly být lépe, ale je to motorka s obrovských charisma. Recenze je vynikající, fotky nádherný. Přeji Ti jen spokojenost a mnoho šťastných a bezpečných kilometrů.
Ahoj.
Koupil jsem ji taktéž pro vzhled a při pohledu ze dvou metrů moc hezká.
Při pohledu zblízka, sváry krku katastrofa, tlumiče výfuků se asi lámaly v uchycení, takže je tam nějaká skoba pro zesílení a zatřeno stříbřenkou.
Co se týká neduhů, slepý ciferník za dne - není vidět neutrál, ani blikače. v noci krása.
Starty jsou dost podivné a nikdy jsem nenastartoval na poprvé. Někdy na podruhé, někdy až potřetí. Ale zkusím benzín 98, snad to bude lepší. A občas to na neutrál na křižovatce chcípne.
V zrcátkách souhlas, jsou vidět jen vlastní ruce.
Boční stojan hrůza.
Jinak pohodový stroj, lehce ovladatelný, výkon nic moc, ale s tím je potřeba počítat, že to není motorka na rvaní asfaltu z cesty.
Jo a musím dodat, že zvuk motoru je vyloženě libý a příjemný a první pocity z jízdy mi připomněly Jawu 500 OHC, na které jsem taky párkrát jel.
Petr
10 nejen za stroj a recenzi, ale i za fotky
Pekne napsany clanek Jinak motorka super, videl jsem ji nazivo a libi se mi take (pozn.: jen ta cena me prijde premrstena, resp. pomer cena/vykon). At dela jen samou radost a usmev na tvari . Tom
Krásná motorka, pěkná recenze. Je fajn přečíst si něco pozitivního o Jawě, i když je indická Díky.
Je krásná, závidím
dajos
Už jsem to tu psal několikrát.
Aby se ti kamáč nelepil na prdel, musíš je minimálně tachometrové kilo.
Speed limiter kamáčů je nastaven na opravdových 90, co ž je tachometrových 96 - 98 km/h.
Co se týká kopců, dobrá 634 v jednom a bez bagáže stíhá v poho, mám vyzkoušeno s obojím (velké auto i malá moto).
Že jsi to ty, tak ještě body.
Pokec jsi zmákl skvěle, fotky jsou fakt senza.
Ať je nová Jawa třeba od Marťanů a stojí zcela za ho*no, ten šmrnc jí nikdo vzít nemůže.
Parádní strojek.
malý Kostík
Úprava pro startování polostudených motorů Jawa není nákladná. Prostě se na filtr přidělá clonka, podobná té, která byla na drátěnkových filtrech starých kývaček, které ještě neměly vzduchový filtrbox.
Jinak celkem netuším, jak může aspoň trochu zkušený Jawař narazit na polostudený motor. Já to dělám stejně, jako před 40 léty.
1/ Nejdřív rozlepit lamely, takže za tři a pohnout s motkou tam a zpět.
2/ Potom start.
3/ Pak se hezky umýt ( ), převlíknout z promaštěných montérek do nedělních montérek ( ), přeleštit plégo aspoň na přilbě, když už ho nemám na motce, nasadit ruksak s náhradním motorem, namontovat rukavice po dědovi a
4/ VPŘED!!!
No a v tu dobu už je motor akorát na provozní teplotě.
Krasavice
.
dajos,no neviem, táto Jawa je parametrami na tom rovnako,ako tebou spomínané 634...Takže s tými kamiónmi si asi tiež neporadí...
Gratuluji ke koupi hezke motorky a zajimave napsane recenzi. S tou pouzitelnosti origo Jaw v dnesnim provozu taky souhlasim. Neni nic prijemneho, kdyz clovek uz nemuze zrychlit a ma na zadku nalepeny kamion apod. O takove zazitky nebylo na J 350/632,638,639 v kopcich ve dvou nouze. Co teprve na 250 nebo mene. Jak si clovek jednou cuchne k silnejsimu stroji, z hlavy to uz nevymaze...Omlovam se za mensi ulet a preji at masa slape jako hodinky a nadela spostu krasnych zazitku . CAO. D.
Gratuluju, krásná! Potkali jsme se u p. Miroše, když jste kupoval, myslím. Přijel jsem tam na hondě. Někdy se můžeme domluvit a udělat společnou jawa jízdu, jsem z Ostravy.
Hezká
Hezká recenze. Ať slouží
Jo, má něco do sebe a to nejsem Jawař. Hezké fotky. 10b.
Gratuluju k té retro krasavici. Z podobných pohnutek jsem si koupil i já svého Enfielda. S tím, že na něm budu drandit ještě v důchodu. Zrenovovaná Jawa bude furt stará Jawa. Super na veteránské srazy, ale k hounu na denní používání. Tady se cvrnkne a jede. Já teda na svém RE používám výhradně kickstart, asi jsem nostalgik. Jedinné, co mě trochu u této Jawky mrzí je ten chladič a absence nakopavačky. A možná si mohli indoši odpustit ty digitálky v tachu. Ale jinak jako cele to na mě působí velice pozitivně.
Ať dobře slouží!
,krásná klasika.Nemít toho tolik,tak si ji ještě pořídím .
Parádně popsané pocity. Dík za zprostředkování. Ať dělá radost.
Pěkný.
Sokol
Pěkná, ať Ti dělá samou radost.
Je to fakt vizuálně moc povedeny Hanba té naši jawě. Tak snad sem něco přihodíš po odjetí pár tisíců
Opravdu je moc fotogenická. Tak ať dělá jen a jen radost.
Jako za mně ten Jawa efekt je jediný, ale jestli bude fungovat i jinde jak v Indii a ČR?! Myslím že bych asi šel cestou Hondy, Royal, apod .. jak říkám já s obsahem 1800ccm obsah ničím nenahradíš ani tím sousedem.!! Za cenu 99 900,- bych to na kafe bral jinak je to jen že to chceš a si první :)) Jinak recenze super.
Super stroj. Jak se na to skladas pri 190 cm? Je tam nejake pohodli? Co sedlo unese delsi jizdu?
Úžasně fotogenická motorka. Hodně šťastných kilometrů za řídítky přeji
Krásnej stroj i počteni. My, dříve narození to dokážeme ocenit. Jen je škoda, že Jawa dopadla jak dopadla. Ať Ti slouží a dělá jen radost.