PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 750 Turbo (1985)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Black
Vloženo 13.12.2012
Aktualizováno 13.12.2012
Zobrazeno 3 906x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 16 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
t_freedom
t_freedom napsal 22.09.20 v 14:09 10b.

...hele, ale ten motor měl obtokovej ventil...asi ti tam něco chybí

rybíz5
rybíz5 napsal 26.01.15 v 19:58

Já už ti na ní psal i comment koukám Je to fakt nádhera

dawsn
dawsn napsal 27.05.14 v 15:05 10b.

rybíz5
rybíz5 napsal 30.08.13 v 18:54

Nádherná mašina

Kovi
Kovi napsal 28.01.13 v 10:05 10b.

Na tehle jsem jezdil,bohuzel jsem ve finale poslechl babu a dlouho se rozhodoval a byl jsi rychlejsi Jelo se na ni paradne,byl to zazitek.Originalni dily vcetne kapoty a sani k ni daval.Tak at ti slouzi

mischa638
mischa638 napsal 27.01.13 v 23:22

Parádní stroj, tuhle kawu sem vždycky obdivoval, tak ať dělá jen radost

Ozzy_
Ozzy_ napsal 25.12.12 v 08:51

Teda pane, jestli todle uvedes do originalu tak dej vedet, prijedu si poslintat triko.

Jindra650
Jindra650 napsal 23.12.12 v 17:46

Black: No, koukam, ze ses opravdu odbornik, tak hlavne nepis, ze nechces poucovat, kdyz delas opak a hod se nejdriv do pohody, nez se do nekoho zhusta pustis ...ale mel by sis radsi jeste chvili studovat zpusoby preplnovani a regulace turba, hlavne proc se co kdy pouziva a pouzivalo(treba, ze daleko vetsi problem nez nejakej mezichladic je u vzduch-olej chlazenyho motoru s chlazenim vlastniho motoru a ze ten tvuj vysnenej ventil se pouziva pri trochu jinych plnicich tlacich a jinych velikostech turba), nez zacnes takhle perlit a "vedecky" tlachat. ...toliko bych ukoncil diskusi na tohle tema, uz si me dostatecne oslnil a hadat se mi nechce

...jestli jsou k tomu vsechny chybejici veci, tak to je pak super, jinak by to byla asi nocni mura ...preju uspesnou renovaci, ta masina si ji urcite zaslouzi...

rockstar17
rockstar17 napsal 16.12.12 v 10:41 10b.

Nadhernej stroj at slape jak ma a dela jen radost 10b

dzarmil
dzarmil napsal 15.12.12 v 17:57 10b.

Tak tohle bude parádní raritka na českých silnicích .Přeju radost z jízdy .

Kutil_Tim
Kutil_Tim napsal 15.12.12 v 12:10 10b.

Nadhernej a netuctovej stroj,preju nodne pohodovejch km 10b

Black
Black napsal 14.12.12 v 23:06

Dekuji za kladne komentare. To jsem ani necekal.
Jindro nechci te poucovat, evidentne oplyvas dostatkem znalosti ale absence intercooleru podstatne limituje plnici tlak a zvysuje nachylnost k detonacnimu horeni. Turbo ma samozrejme WG regulaci ale nepritomnost blowoff ventilu zapricinuje v urcitych rezimech nadmerne opotrebeni osy turbodmychadla.
Mimochodem zavidet mi nemusis, vsechny originalni dily lezi v dilne vedle motorky.

p.epanica
p.epanica napsal 14.12.12 v 17:58 10b.

Ať dělá jen radost ...

Jindra650
Jindra650 napsal 14.12.12 v 13:50 7b.

Ja nevim teda v jakym stavu to mas, ale GPZ Turbo ma klasickou wastegate regulaci turba a to ze nema mezichladic je docela pochopitelny, byl by problem ho vubec nekam zastavet aby mel nejaky prinos. Je to zbytecna komplikace a jinak je to uplne klasicka instalace turba. No, nezavidim shaneni dilu, uz jen kdyz vidim dopraseny sani, kde je narazenej "KN filtr" a buhvi kam se podel puvodni saci trakt.

SVéčko
SVéčko napsal 14.12.12 v 10:50 10b.

Paráda, to musí bejt něco se svézt

Čokl
Čokl napsal 14.12.12 v 09:15 10b.



TOPlist