Honda SLR 650 (1998)

Aktualizováno 21.8.2016

Červencová dovolená 2009

Vloženo: 17.02.2010, Uskutečněno: 20.07.2009, Zhlédnuto: 5x

Poslední týden v červenci sme se s přítelkyní rozhodli, že vyjedeme na pořádný motovýlet. Celý měsíc jsme přemítali kam to vezmeme a kolik kilometrů ujedeme (aby nám z toho zadky neupadly- přece jenom enduro na delší cestování není moc dobré). Nakonec sme se dohodli, že pojedeme na dva dny do Mikulova, potom na otočku do Vídně a hurá na Slovensko. Měli sme v plánu navštívit Bratislavu a dále pokračovat do Povážské Bystrice za bratrancem u kterého sme strávili zbytek dovolené. Suma sumárum najezdili sme za těch šest dní dovolené kolem 1200 km a utratili nekřesťanských 9 000 kč. Už první den při cestě z Orlové do MIkulova nás provázeli až pekelné teploty. Jedna z mála situací, kdy jsem proklínal svoji koženou bundu. V mikulově sme se ubytovali v pěkném penzionu s vlastním vinným sklípkem. Jsem pivař a docela jsem nevěřil, co s člověkem dokáže udělat večer litr vína. Druhý den sme vyjeli směr Vídeň, všude nám radili ať koupíme dalniční známkutak sme také tak udělali. Chyba byla pouze v tom, že nám zapoměli říct, že se dálnice opravuje. Ve Vídni sme nachodili slušných pár kilometrů a navstívili hodně památek. Třetí den naší dovči jsme se vybrali za nasšimi sousedy na Slovensko, konkrétně do Bratislavy. Opět cesta po dálnici takže nuda a šeď. ubytovali jsme se nedaleko od Bratislavy v Pezinku. Toto městečko bylo kolem 25 km od Bratislavy takže docela i pohoda. Po návštěvě bratislavského hradu ( který se samozřejmě rekonstruoval ) sme ulehli do postelí a spali jako zabití do dalšího dne. Člověk by nevěřil jak to dokáže člověka utahat. Další den vyrážíme směr Povážská Bystrica, kde nasvtěvujeme po cestě Trenčínský hrad. Poslední den dovolené nás čeká dlouhá cesta zpátky do Orlové. Naše zadky jsou z tvrdého enduro sedla naprosto zdavastované Výlet sme si moc užili a tuto sezónu určitě znova někam vyrazíme.

• Dalešický pivovar a blízké okolí

Není nic krásnějšího než se projet na mašině a dobře se najíst a tak padlo naše rozhodnutí pro návštěvu Dalešického pivovaru (natáčely se zde Hrabalovy Postřižiny). Cesta do Dalešic byla příjemná, vzali jsme to přes hráz

Vloženo: 06.08.2015
    Uskutečněno: 01.08.2015
  • Permonium

Utekly plus mínus tři roky od našeho posledního společného výletu na motorce a tak jsme se rozhodli pro zkrácenou verzi a to jenom návštěvu Permonia u Oslavan. Permonium je moc pěkné místo, nicméně nejvíce se tam vyblbno

Vloženo: 12.07.2015
    Uskutečněno: 11.07.2015
  • Projížďka směr Dalešická přehrada

Hurá, skoro po třech letech přidávám další zápis do deníku :-D Byl jsem se projet s kámošem k Dalešické přehradě, tam jsme udělali pár fotek, zajeli si dát lehký oběd do Dalešického pivovaru (Postřižiny) a vydali jsme se