PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 600 Bandit (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník sidar
Vloženo 29.10.2009
Aktualizováno 31.7.2013
Zobrazeno 12 073x
HODNOCENÍ PROFILU OD 96 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7


Vloženo: 27.02.2010, Uskutečněno: 27.02.2010, Stav tachometru: 15400 km, Zhlédnuto: 12x


Jelikož čert nikdy nespí a motka se může válet na boku ze spousty příčin, koupil jsem ji trubkáč na ochranu spodku motoru. Při zkouknutí cen vík motoru z druhovýroby vím, že to je dobrá investice. Zakoupen v RD moto za příznivou cenu v černým laku. Nijak neruší naked look Suzi. Menší problémy s instalací vyřešeny "patchem" v podobe delšího šroubu držící motor a příruby padáku. Další čtyři šrouby na silenbloku a na spodku mohly zůstat původní. Díky příznivýmu tvarování snesou větší než malé množství náklonu bez škrtnutí

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Vyháním vzduch z brzdy

    IDIOTA !!! Začalo to nevinně, když jsem usoudil, že na hlavním stojanu se mi netočí zadní kolo tak lehce, jako dřív. Kéž bych se s tím smířil a nechal to být. Při čištění pístků jsem si jeden povytáhl krapet víc a dosta

    Typ: Údržba
    Vloženo: 01.06.2016
    Uskutečněno: 01.06.2016
    Komentářů: 5x
  • výměna zadní brzdovky

    při táhlém sjezdu z Wurzenpassu (1071m) mi zřejmě začala vařit brzdovka a bublina vzduchu způsobila propadnutí pedálu a nefunkčnost. Po vychladnutí zase OK. Doma vyměněna

    Typ: Údržba
    Vloženo: 27.07.2013
    Uskutečněno: 25.07.2013
    Tachometr: 30500km
  • dotažení krku řízení

    o 1/4 otáčky

    Typ: Oprava
    Vloženo: 16.08.2012
    Uskutečněno: 13.08.2012
    Tachometr: 27700km


TOPlist