po dalších deseti dnech se mi motorka vrátila z Pražského zastoupení a já si ji jel do Motolulu do Tuchlovic vyzvednout. Teplá už nechcípala, podtlakový vedení pánové jednoduše zaslepili šroubem a z černý skřínky odpojili jeden konektor. Toť vše.
Hned po cestě domů mi bylo divný, že to nějak moc vibruje a dělá divný zvuky, ale rozhodnul jsem se jít s dalším servisem svojí vlastní cestou - po čtyřech kilometrech,doma, se mi jenom potvrdilo, že najít dobrej servis je v Čechách snad nemožný - pánové mi zapomněli utáhnout DVA SVORNÍKY NA MOTORU, takže ten si vesele poskakoval (!!!)takže jsem motorku vzal, odkrytoval a vyměnil matky (jednu mi servis kurevsky ožvejkal...) na svornících, dál nějaký další exponovaný šroubky, podložil krycí plast na nádrži pěnovkou, pořádně oizoloval konektory smršťovačkou,aby mě nevyšplouchnul první déšť.
V plánu mám výrobu napínací kladky řetězu (těsně za pastorkem - plán mám v hlavě) a hlavně chci odstínit kouskem plechu CDI od trubky výfuku, protože těsně sousedí a nevím,jak by elektronice teplo prospívalo. V plánu je kus zahnutýho hliníkáče a nějakou žáruvzdornou vatu s tím.
Zatím vše, doufám, že se poměr šroubování / ježdění brzy změní k lepšímu (ale ještě pořád nelituju ,-)) )
Vlastník | callowsick | |
---|---|---|
Vloženo | 8.10.2008 | |
Aktualizováno | 30.11.2020 | |
Zobrazeno | 10 647x |