Jelikož motorka byla hodně nízko i na maximální zdvih tlumiče tak jsme s kámošem začali koumat proč je tomu tak. Jelikož má také CBR 600F a jeho výška byla větší tak jsme koumali rozdíly. Došli jsme k tomu že na mém CBR byl dán kit pro křečky(malé lidi-viz foto) a tak jsem objednal origo potřebné díly. Jednalo se jen o dvě destičky co drží tlumič. Výměna proběhla v podstatě bez problémů ale následkem bylo to, že centrální stojan drhl o řetěz což jsem pořešil dorazem ale boční stojan je nyní příliš krátký a když na něj motorku postavím tak je hodně nakloněná. Tak buď je tam zase daný nějaký stojánek pro křečky nebo ho někdo přede mnou jednoduše zkrátil Každopádně motorka je nyní ideálně vysoká, těžiště má výš takže se lépe naklání do zatáček a postavení na centrál už není takový problém jaký býval
Vlastník | Varha | |
---|---|---|
Vloženo | 6.3.2011 | |
Aktualizováno | 18.6.2012 | |
Zobrazeno | 2 474x |