Výpustný šroub oleje byl totálně vyžvejkaný, ale naštěstí to povolilo.
Nový šroub se udělal s trošku delším šestihranem.
V manuálu je doporučený olej 20W40 nebo 10W30.
Tak jsem tam dal po poradě s Patrikem Ostaševskim Castrol Act evo 4T 20W-40.
Cena 250 za litr a filtr HIFLO za 145 Kč.
Popisek: (z internetu)
Castrol Act>evo 4T SAE 20W-40 je vysoce kvalitní minerální motorový olej, který byl vyvinut pro dnešní 4 - taktní motocykly se vzduchovým nebo vodním chlazení.
Vhodný pro silniční a terénní motocykly-vzduchem chlazených motorů. Je také vhodné pro většinu klasických motocyklů, které vyžadují silný olej s vysokou odolností proti odpařování. Ochrana proti opotřebení.
Splňuje specifikace: API SG --- JASO MA.
První vyjížďka a už se mi něco nezdá, po zahřátí a asi tak 10 km se ozývají podivné zvuky. Takové to žuch žuch... podle mě to bude asi spojka, která se asi prokluzuje.
Zítra to jedu ukázat k Patrikovi (dáme asi jiný olej), někdo radí tam dát polosyntetický 10W40 co vy na to...
dodatek: Po výměně vzduchového filtru a napnutí řetězu to už nedělá...
Vlastník | Mirland | |
---|---|---|
Vloženo | 10.6.2012 | |
Aktualizováno | 10.6.2012 | |
Zobrazeno | 5 084x |
Zdarec,jen bych se chtěl zeptat,pořídil jsem si též Virážku "250" r.1992.
Je u tvé 97. taky tak špatný přístup k výpustnému šroubu?Šroub je od předchozího majitele též hodně
stržený a nejspíš mi přes něj i teď v pátek kompletně vytekl všechen olej,tak se chci pouze zeptat,jestli
je to i u tvé mašiny trošku ošemetnější s přístupem k šroubu.Předem moc děkuji za odpověď.