Prvních 95 km po koupi ADV bylo opravdu seznamovacích. Je jasné, že těch seznamovacích bude ještě o mnoho více, nicméně budu rád sdílet moje první dojmy.
Startování - mrtvá baterka, naštěstí ne natolik, aby nedala trochu šťávy zapalování. Ovšem neměla dost síly pro startér, takže přišla na řadu nakopávačka. Chce to trochu grifu, ani nejde o sílu jako o přijít "jak na to" - hezky najít horní úvrať, trochu ji překlopit a pak už jen plynule a rychle kopnout až dolů. I po dlouhé době, kdy byla odstavená, chytla.
První kilometry jsem zjistil a potvrdil to, co se říká o tomto motoru v sérii - chce to otáčky, nejméně 3500. Pod tímto číslem se to trochu hádá. Mám sériový poměr rozet 16:42 a je s ním dost problém jet předpisových 50 km/h v obci - aneb 2 vytočená nebo 3 podtočená. Na 4 ve 4000 otáčkách si moto hezky předla na 80 km/h. Víc než 100 km/h jsem nejezdil, silnice byla přece jen v tomhle období trochu promrzlá Nicméně LC4 hezky zrychlovala do nějakých 120 km/h.
Vyzkoušeli jsme si i menší off - spíše polňačky, promrzĺé bláto, trochu pole. Zatím na pneu TKC80 předek a Pirelli MT90 zadek, takže těžko hodnotit, ale podvozek si velmi líbil, jak v pomalých úsecích, tak na vypalovačkách kolem 70-80 km/h.
Je vhodné zhodnotit ony pořád probírané vibrace - neměl jsem s nimi problém, do řídítek šlo minimum vibrací - asi je to dané hodně tím, na co je člověk zvyklý. Nutno říct, že jsem je více vnímal do zadku
Vlastník | hAjPR | |
---|---|---|
Vloženo | 18.12.2012 | |
Aktualizováno | 27.12.2013 | |
Zobrazeno | 2 481x |