Takový "citlivý" a drahý strojek je potřeba aspoň trochu chránit, proto jsem se rozhodl ho trochu obrnit.
Montáž se neobešla bez menších problémů, k dokonalosti bylo potřeba asi o milimetr propilovat otvor v l. části rámu pro šroub M 10, aby se rám zbytečně po přišroubování nepnul... Taktéž bylo nutné mírné vykrojení p. plastového krytu chladiče z důvodu trčící hlavy šroubu M 10 (pro hlavu tohoto šroubu je v plátu železa p. rámu vyfrézované osazení, ale toto asi 2 mm zapuštění nestačí) tak, aby se tyto dvě části nedotýkaly a nedřely o sebe a nebylo zde také zbytečné pnutí po přišroubování tohoto krytu chladiče...
Během montáže jsem objevil již druhou "výrobní vadu" k pousmání ato nedotažený torx šroub spodního vnitřního plast. krytu l. strany chladiče - k úplnému dotažení mu chybělo cca 2-3 mm. Na jeho obhajobu nutno říci, že je to jeden z mála šroubů, jehož se netýkala kontrola v podobě přebarvení barevným proužkem...
Vlastník | HAPO | |
---|---|---|
Vloženo | 30.11.2012 | |
Aktualizováno | 26.11.2017 | |
Zobrazeno | 6 137x |
Za kolik ti ho Ivoš nechal ??
Rám SW Motech máme stejný. Tak ti přeju, ať nikdy není potřeba. A když už, ať zachrání co nejvíc.