Po dlouhé době jsme si našel čas abych sem sedl a něco málo sepsal.
První sranda byla spojka. Příšel přítlačák, tak jsem se jal to poskládat. Zjistil jsem, že i koš tam někdo naprasil z uplně jiný motorky. Naštěstí v krabici s dílama, kterou jsem dostal k motorce, byl původní koš. Sundat ten starej byla taky sranda, protože někdo místo toho aby středovou matku inteligentně zajistil jemným rozklepnutím, nebo lepidlem na závity, tak to rozmlátil jak idiot a nešlo s ní hnout. po několika hodinách sraní, páčení goly a jemnýho odsekávání toho rozmlacence se to povedlo, nasadil jsem původní koš, dal novej unašeč, novej přítlačák, nový lamely (Ferodo), nový plechy (Lucas), nový pružinky (ferodo) a bylo. Jenže se ukázalo, že přítlačák nepřitlačuje, spjka nespojkuje. Byla to setinka milimetru, ale prostě spojka jakoby nebyla. Ale to se nakonec povedlo vyřešit celkem jednoduše. Zatím.
přikládám fotku starýho unašeče. Ty barvy jsou parádní. Vyfotil bych i spodní lamely, ale ty se po vyndání samy rozpadly na kousky, jak byly flambovaný.
Namontována nová řetězovka: Zlatá s X-kroužkama. Hezky se vyjímá. (není to regina, jen jsem ještě neserval tu samolepku z kyvky)
motor jsem poskládal a jal se udělat zkušební start. Projel jsem si asi 25km a bylo vidno kde je další chybka . Spíš velká chyba. Z motoru vyteklo dosti oleje (třeba i 3 deci),
Ale bylo mi jasný, kde nechal packal díru.
Jeden z předchozích majitelů praštil s motorkou tak, že dekl motoru na alternátoru se buď probrousil, nebo praskl.. každopádně ho vařil. Chápu už proč to zaprasil tou tunou silikonu. Když jsem dal originál hondí papírový těsnění tak to těsnit nemohlo. Krom toho, že svár na deklu byl nechutnej, byl ještě zapatlanej neznámou hmotou z jedný strany (snad karosářskej tmel?) a debilně volemtanej sklolaminátem ze strany druhý. Takže po přeměření se zjistilo, že dekl sedí jen na dvou místech a jinde má vůli i 0,5mm. Což znamená že místa kudy olej tekl bylo dost.
Dekl šel ke svářečům, kteří celý místo sváru krásně očistili, původní svár poslali chladnokrevně do svárovýho nebe, zavařili to znova - krásně a bylo. Pak mi šikovnej skvělej kamarád dekl znovu přeměřil a zabrousil dosedací plochu přesně do roviny. jen v jednom místě má necelejch 0,05mm, ale to už je práce pro těsnění. A to funguje skvěle.
Dekl vypadá krásně, svár je sice lehce viditelnej, ale nikterak nekřičí a funguje to perfektně.
Mám koupený nový desky na přední kotouče, tak jen se dokopat k tomu abych je tam dal. Starý sice ještě žijou, ale... znáte to.
Jediný co teď zjišťuju, že je rozhozenej motor. Po zahřátí nedrží volnoběh, na nízký otáčky cuká, při akceleraci škube a ve vejšce se dusí.
Takže jsem objednán do skvělýho servisu na seřízení ventilů, karbců, podtlaků atd. a bude snad hotovo. Jen za těch pár rozhašenejch kilometrů zjišťuju jak skvěle sedí podvozek, jak je to manévrovatelný, jak to sedí, jak je to dobrý. Prostě si myslím, že si budeme rozumnět
A doufám, že třetí čast prvního servisu je část finální. Vzhled jsem neřešil, na to bude čas třeba přes zimu.
Začínají se mi líbit ty kapoty. Jak na to nejsem, tak čímvíc se na tuhle potvoru naživo dívám, tím víc se mi zamlouvá. Takže kdo ví, třeba nakonec nebudu ani nic moc se vzhledem vymejšlet.
Vlastník | polopost | |
---|---|---|
Vloženo | 5.4.2013 | |
Aktualizováno | 12.8.2016 | |
Zobrazeno | 3 886x |