Došlo k z mé strany dlouze očekávané výměně blinkru a chráničů páček :) zakoupil jsem modely s homologací v bikerscrownu tak doufám že s nimi nebudou problémy, protože už dost problému nastalo po zapojení, poněkud jsem nedomyslel to že nové blinkry mají menší odpor než ty staré a tak přerušovač jednoduše po zapojení nepřerušoval, blinkry stále svítily.. na fóru jsem se dočetl o zapojení odporů apod, zakoupil jsem na netu odpory, výsledek = nic stále stejný.. :/ tak nyní jezdím s tím že ke každému z okruhů blinkrů (levý/pravý) mám paralelně zapojenou ještě jednu starou žárovku z původních blinkru které zajišťují požadovaný odpor pro přerušovač a zatím mi blikají pod budíky :D funguje to, jen přemýšlím o nějakém víc profi řešení :)
Doufám že japonské motorce nevadí spát pod americkou vlajkou jinou vlajku teď nemám .
Vlastník | Dr_Žák | |
---|---|---|
Vloženo | 6.7.2013 | |
Aktualizováno | 21.7.2013 | |
Zobrazeno | 4 098x |
Zdravím, no nevím.. v Bikerscrownu mi tvrdili že tyhle s homologací musí projít tak se uvidí ale určitě neprojdou s tím zapojením které mám teď ale případně můžu vždy vrátit ty původní s tou pojišťovnou by to mohl být průšvih na to se ještě podívám..
Malé blinkry mi na STK při pravidelné prohlídce zamítnuly, ikdyž na nich bylo "E" a byly koupene v YAMAZE. Dal jsem originály a libí se mi více.
Prej musí mít plocha ukazatele alespoň 25cm2 - jinak v případě havarie se pojišťovna semnou nebude bavit. Že je na to nějaké směrnice.