Myslel jsem si ,že se to bude táhnout hodně dlouho, protože udělat kryt pod motor vyžaduje sehnat materiál, doma nařezat/napasovat a nechat někde zavařit a nakonec ho nainstalovat. Matroš jsem jaksik poscháněl po kouskách ani nevim, jak, ale bylo to rychle a účinně. A nečekaně mi stačili dva dny na ořezání a napasování a dokonce třetí den nečekaně a neplánovaně, mělo to trvat až do vánoc než se to zavaří to bylo za tyhle tři dny hotové! Luxus
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
DR-Z Ečko už mám jakýsik ten pátek a už jsem byl i v neznámém terénu. Ečko je jasně s těch co jsem měl nejlepší a to ve všem dohromady. Když se to nakouskuje, tak podvozek mi nejlípe seděl na Sku, motor mělo nejlepší DR
Typ:
| Reportáž |
Vloženo:
| 21.07.2014 |
Uskutečněno:
| 21.07.2014 |
-
Proběhl druhé test v Nedomácím prostředí! Ten den se moc nedařilo. Pod haldou listí se skrývali šutry a klacky a pneu C-12 stímto měla problém oproti XT754, která ten den ovládla. Poznal jsem, že C-12 je super prostě v s
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 26.11.2013 |
Uskutečněno:
| 26.11.2013 |
Komentářů:
| 1x |
-
Takže mi v objednávce přišla vata do výfuku. Odvzdušňovací ventilky a počítadlo MTH. A samozřejmě jsem nainstaloval výztuhy chladičů a změnil jsem převod z 14/47 na 14/51 a dodělal gumové kryty rámu a plastů v místech kd
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 12.11.2013 |
Uskutečněno:
| 12.11.2013 |
Až na neustálé "nakonec"
to máš hezký. Dobrá práce, tak ať kryt funguje jak má
.