Pustil jsem se do výměny těsnění pod hlavou, plus nějaký ty drobnosti kolem když už jsem měl půl motorky rozebrané.
Hlavně při sundávání vačky, zdvihátek a podložek je v návodu uvedeno "pozor ať vám nespadnou podložky do klikové skříně". Jediná podložka která vyskočila byla ta u odtokovýho kanálku oleje. Tak šla dolu i olejová vana. Aspoň dostala novy lak.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Dlouho jsem tomu nechtěl věřit, ale po krátkém životě se se mnou rozloučila baterka. Trošku přitom se mnou šprýmovala. Tvářila se nabitá, ale když jsem ji měřil při zátěži tak dávala jen necelý 3V. Nejvíc mě překvapil je
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 21.04.2010 |
Uskutečněno:
| 19.04.2010 |
Tachometr:
| 12090km |
-
Tak konečně po roce usilovného přemýšlení jsem to vymyslel a zapojil "hladový oko" na nový budíky Koso RX2. A jak to všechno funguje? V nádrži je čidlo z termistoru. V origo budících je mlaý obvod který vyhodnocuje jestl
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 12.04.2010 |
Uskutečněno:
| 12.04.2010 |
Tachometr:
| 12043km |
-
Jelikož se mi doma ležel rozvodový řetěz, který jsem pořídil loni společně s řetězovkou rozhodl jsem se jej přes zimu vyměnit. Při té příležitosti se seřídily taky ventily. Oprava proběhla úspěšně a pazvuky linoucí se od
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 14.03.2010 |
Uskutečněno:
| 14.03.2010 |
Tachometr:
| 11700km |