Poslední dobou jsem měl pocit, že to "nějak blbě brzdí" a taky při dobřžďování lehce pískaly přední třmeny. Když jsem sundal třmeny a zkouknul pístky zjistil jsem že:
1) ze čtyř pístků ve třmenu chodí lehce tak jeden
2) u větších pístků je zřejmě rozdrbaná prachovka a vylézá ven podél pístku.
A protože druhý třmen na tom byl téměř stejně, bylo rozhodnuto.
Na wemoto jsem objednal sadu pro repasi předních třmenů. Skládá se ze sady prachovek i těsnění na oba přední třmeny. Stála sice 1330,- ale co naděláš.
Trochu zádrhel byla chybějící dvě těsnění v sadě ale po krátké komunikaci mi je obratem zaslali, OK.
Takže shodit třmeny, vypustit kapalinu, největší porod bylo dostat ven pístky. Finty s kompresorem moc nešly, zaříkávání všema známejma nadávkama taky ne, nakonec došlo na hrubé násilí (kleště přes hadr).
Pístky jsem vzal na hadrák, takže se zas lesknou jak psí koule, nové těsnění i třmeny jsem namačkal raz dva. Trochu jsem váhal zda gumičky máznout v sadě dodávanou vazelínkou na těsnění, servisní manuál doporučuje přimáznout jen brzdovkou. Nakonec jsem u jednoho třmene zkusil přimáznout uvidím časem co to udělá. Zpětné sestavení je už bez problémů, dosedací plochy mezi destičky a pístky jsem přimáznul spec. vazelínou od pana BOSCHe, naplnil čerstvou Castrolku, akorát odvzdušňování v jednom člověku je vždycky pěkná rozcvička .
Výsledek se ale dostavil.
Jsem dost překvapen jak jsou to najednou agresivní brzdy. Jedním prstem ji postavím na přední, pískání zmizelo a i citlivost dávkování je najednou úplně jiné kafe.
Tak hlavně aby to takhle dlouho vydrželo...
Vlastník | Johan | |
---|---|---|
Vloženo | 2.10.2013 | |
Aktualizováno | 2.10.2013 | |
Zobrazeno | 1 973x |