Tak po nějaké době strávené v čekárně u motodoktora je tady diagnóza
co jsem věděl předem:
- ložiska přepákování
- spojka
- uklepané kontakty na alternátoru (snad půjdou opravit)
překvapení:
- ucpaný mazací kanálek na vačce silikonem mistra bastliče
- totálně improvizované a nedržící štefty motoru, kde je každý jiný zřejmě téhož původu jako předchozí silkonáda
- pár dalších stržených závitů
- přidřené olejové čerpadlo
- ovalita válce = půjde na výbrus
- pístní sada Wiseco
-komplet těsnění a gufera motoru
- komplet ložiska motoru
- dvě ozubená kola převodovky (ano XTéčkáři, jedno z nich je pětka)
Takže předpoklad, že je dobré se dovnitř podívat po koupi takhle staré motorky, navíc jednoválcového kladívka, se celkem slušně potvrdil a jsem rád, že jsem nějakou delší jízdou dílo zkázy nedokonal
Vlastník | stnd | |
---|---|---|
Vloženo | 26.8.2014 | |
Aktualizováno | 26.4.2020 | |
Zobrazeno | 2 047x |
hlavu nevěším, při představě, kolik by stála GO například nějaké nové kačeny nebo F650 dakar
Prostě s tímhle se tak nějak počítalo ikdyž jsem to v servisu komentoval slovy "přesně to jsem čekal, že nenajdete"
Ahoj, nevěš hlavu. Jak se tu už psalo, po repasi budeš vědět na čem jsi Ani snad nechci přesně vědět, kolik už stálo moje XT... Já jsem jejímu kouzlu ale dočista propadnul, vyhovuje mi a baví mě. Investice tedy nepočítám F-T
Ano, ano, všichni nemusí vědět všechno
jemné indicie, že jdu proti proudu, naznačovaly už slova mojí milé ženy, když jsem si motorku koupil a oznámil, že prodávam Triumpha. Asi nemusim podrobně vysvětlovat, co říkala
O GO motoru budu asi taktně mlčet
Pravda, kdyby tomu po těch létech a hlavně po XX majitelích nic nebylo, dalo by se to považovat za zázrak Ten se bohužel nekonal, ale aspoň budeš mít jistotu, že je všechno tak jak má být Tohoto na české poměry "luxusu si dopřeje" člověk, kterému není jedno co se pod ním děje a z pravidla si motorku nechá na furt nebo na hodně dlouho Trend je ovšem opačný - vyždímat, vymlátit z motorky duši pokud jede. Když dojede - rychlá retuš a pryč s ní a nejlépe se ziskem Takže jdeš těžce proti proudu Víš to?