renocar_zari



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Franta.
Vloženo 28.6.2010
Aktualizováno 28.6.2010
Zobrazeno 2 475x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Zhodnoceni sezony 2013, 2014 & plany na 2015

Vloženo: 29.10.2014, Uskutečněno: 28.10.2014, Zhlédnuto: 11x


Sezona 2013. V roce 2012 jsem si dal za cil zrychlit v pristi sezone v Sosnove o 3 sekundy, tedy na 46.885. To se ukazalo jako prilis vysoky cil, povedlo se jen 48.212 s (prumer 74.13, max 118.18, min 48.84 km/h) 4.9.2013. V roce 2013 jsem stale jezdil v textilu, ale jak jsem tahal koleno po zemi, tak jsem do kalhot prodrel diru a na podzim kdy bylo videt skrz jsem se rozhodl pro nakup kombinezy. Volba padla na Laguna Seca od Dainese plus paterak (21k Kc). Tim se zhorsilo pohodli a zaroven kontakt se silnici neni tak bezprostredni jako kdyz se jezdi bez slideru, ale snad je to bezpecnejsi. Dale jsem poridil rukavice Alpinestars GP Pro za 3.5k Kc a hned pri prvnim jezdeni v Sosnove jsem spadnul a prodrel je. Takze nedoporucuju, rukavice od "cinana" stoji 800,- a vydrzi stejne…

Sezona 2014. V tomto roce jsem jezdil mnohem casteji - Sosnova: 10x 2 hodiny, 1x cely den, 1x pulden, 1x hodina; Vysoke Myto: 3x 3 hodiny, 1x 2 hodiny; Pisek 1x pulden. Celkove tedy 18x na malem okruhu a najeto cca 9000 km (na okruh vzdy po ose) a v rijnu uz jsem byl skoro rad, ze je konec. Za poplatky 10x300+1000+800+200+3x300+400+800=7100,- Na celou sezonu krom Pisku stacila jedna sada Rosso Corsa (na druhou stranu, na poslednim jezdeni v Sosne uz jsem nemel vzorek).
3.9.2014 v Sosnove se mi povedlo zajet 47.853 (73.8, 116.06, 48.08, nejlepsi teoreticke kolo: 47.496), viz http://www.mytrackm...EgdTZXNzaW9uGOH_xQEM Co se tyce maximalky, tak nejvic bylo 123.49 km/h pri case 48.365 (74.01, 48.76) 7.10.2014. Jak jsem si naplanoval v roce 2012, tak konecne ve vsech zatackach (krom jedne) davam kolinko.

Ve Vysokem Myte to bylo spis jezdeni pro srandu, best lap 56.614 s hornim retarderem (68.53, 110.79, 30.95) - jezdil jsem totiz pouze na dvojku, takze me na obou rovinkach chytal omezovac a do zatacek jsem brzdil jen motorem. pocitam, ze za 52 by tam na esvecku melo jit zajet.

Podobne Pisek byl jen seznamovaci, pro uplnost best lap 1:05.420 (62.13, 102.55, 30.26) - tady je potencial pro zlepseni obrovsky, aspon 7 vterin. Pisek se zda jako slozita trat na najiti spravne stopy.

Kolik to cele stalo: sada pneu 6.5k, benzin 9000/100*6*36=19440, olej 600, poplatky 7100, oprava padu (novy sroub na radicku) 3,-. Celkove odhadem 33 643,-, 57k kdyz zapoctu kombinezu apod. Stoji to za to? Parkrat jsem si zakricel radosti do helmy kdyz se mi neco povedlo nebo kdyz jsem to dal konecne pod 48. Navic kdyz mi nekdo rekne, ze je na tom starym esvecku ztrapnuju kdyz je predjizdim, tak je to fajn. Takze asi jo, takovy pozitivni emoce holt neco stoji :) Hlavne se clovek dostane do stavu flow http://en.wikipedia.org/wiki/Flow_(psychology) - coz taky jinak neni jednoduchy.

Plany na 2015.
- zajet Sosnu za 46.9
- VM za 53
- koupit si helmu Arai nebo neco podobnyho (Testoval jsem AGV Horizon a Arai Chaser a muzu si jen spilat, ze jsem to neudelal driv. Na druhou stranu - jezdil bych mnohem rychlejc a kdovi co by se stalo.)
- dostat motorku na limit - uklouznout na predni kolo bez brzdy (to je blbej cil, vim)
- cam swap mod
- clip on riditka - snizit teziste
- brzdovou pumpu z R6 (Kdyz promacknu packu az ke gripu a predni pneu o tom ani nevi, tak to asi neni dobre.)
- jezdit na okruhy autem (motorka ma 65k km a ty dlouhy cesty ji na zivotnosti nepridaj)
- poridit na zimu enduro? (V Dubaji jsem si v unoru vyzkousel vodni skutr a dost me to bavilo, tak proc nezkusit neco noveho.)
- !!! trup musi mit vetsi sklon nez motorka - dat si loket !!! (Vim jak to ma byt, ale neumim toho dosahnout.)
- radne nastavit predpeti (Opet zakladni vec a existuje na to hromada literatury. proc to nikdo neuci v autoskole?)

Co jsem se naucil? Rozpory v materialech (twot2, motovudu, ruzna fora) me donutili k fyzikalni analyze. Vysledky by daly na nekolik A4 - hlavni je, ze z 18 jezdeni jsem spadl pouze jednou (a to uz jsem nemel na gume vzorek, byla tma a asi 14°C). Proc jsem byl jen liny premyslet a neodvodil si tech par fyzikalnich podminek driv? Kdo porusuje silnicni zakony, muze dostat pokutu od policajta. Kdo chce porusovat fyzikalni zakony, tak spadne a naopak pokud vim, ze jsem v mezich, tak mi to doda mnohem vic jistoty nez kdyz mi poradi guru Jara/Pepa/….

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Franta. (89) napsal 30.10.2014 v 23:01

S SV1000 to podle me dostanes pod 46 s kdyz pojedes dobre . I kdyz je to kratka trat tak par vyjezdu tam je a silnejsi bajk tam vterinky ziska. Motorka co ma ~100 koni udela na rovince bez problemu 135+, ja se na tech 123 musel radne snazit a brzdit extra pozde, normalne tam jedu okolo 115, holt mrzkych 67 koni. Obracene mi ta Sosna prijde divna, to se radsi koukni do VM.

Nakou treninkovou skupinu udelam rad, v roce 2012 jsme byli tri na stejny urovni (2x SV650 a FZ8 par desetinek na 50 s) a byla to bomba. Ovsem jeden kamarad presedlal na Fireblade a druhej na Lamborghini :) No skoda, ze tam netrenujou lidi co jezdi na prirodnakach supertwin…

Hopkins (0) napsal 30.10.2014 v 12:29

Pěkně napsaný! :) S SV1000 mám sosnu zatím pod 50, takže na 2015 bych se rád dostal níž. Kupodivu nejlepší čas jsem měl když se jezdila obráceně.
Na příští rok se musíme někam svést spolu a zatrénovat

Franta. (89) napsal 29.10.2014 v 16:38

Jo ja si to pekne naplanuju a za dalsi rok se tomu pak zasmeju Tak pristi rok ve VM

Sonicek (18) napsal 29.10.2014 v 15:01

Pěkně napsaný to máš, tak se snad někdy zas potkáme ve VM, ať mě můžeš trošku potahat


Nejnovější záznamy v deníku
  • Quickshifter HealTech easy iQSE-1

    Muj cil je dostat se v Moste pod 1:50 a jezdit se svym srotem nemecky sampionat - German Twin Trophy. Zatim jsem se dostal na 1:53.3 (optimalni kolo) a abych to jeste stahnul, poridil jsem quickshifter. Jedna se o vyrobe

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 11.09.2018
    Uskutečněno: 14.08.2018
    Komentářů: 1x
  • Otackomer 2.0 s Bluetooth

    Prvni verze otackomeru byla spajena na univerzalni desce, kdy soucastky umistene blizko sebe byly spajeny dohromady, tzv. "krysi hnizdo". Toto se ukazalo jako nespolehlive, protoze cas od casu nejaky spoj povolil. Pr

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 12.10.2015
    Uskutečněno: 12.10.2015
    Komentářů: 2x
  • Otackomer a ukazatel zarazeneho stupne rizeny mikroproc

    V Sosnove jsem rozmlatil dva otackomery (esvecko ma budik s otackomerem vlevo, takze je pri padu pekne na rane). Hledal jsem proto levnou alternativu, u ktere destrukce nebude tolik vadit. Otackomer totiz do Sosnove upln

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 06.06.2015
    Uskutečněno: 06.06.2015
    Komentářů: 4x


TOPlist