Nějaký čas to trvalo, ale opět přidávám pár fotek z další etapy lešticích prací. Najít si čas na tuto zdlouhavou práci není jednoduché a pořád je na této železné krásce tolik co přetvářet. Sotva dodělám jednu věc, už mám v hlavě další nápad... A hlavně se leštění pořád učím. Vždy je co na práci vylepšovat.
V této části jsem si vzal do hledáčku držák brzdového zadního třmenu. Na to navazovaly univerzální klemy řídítek, bo předchozí majitel vymyslel zvýšení, avšak bylo potřeba řízení vrátit do původní polohy. Další hodně velkou výzvou byla kyvná vidlice. Ta mi dala co proto (mnoho času a bolestivých rukou). Samozřejmě k tomu další věci okolo kyvky. Vyleštěny jsou i komplet kola a rovnou obuty nové pneu. Dány do kol nové ložiska a nové (opět vyleštěné) šrouby brzdových kotoučů. , Když už jsem měl výfuky dole tak jsem sundal, obrousil a přestříkl středový díl vypalovací černou barvou a přeleštil chromované svody.
Postupně jsem k leštění přibíral i nějaké maličkosti, ale ty jsem nenafotil. Pak udělám foto celkového vzhledu a všech detailů až bude moto v kupě.
Ona totiž se rozjíždí ještě jedna etapa(přední část) a doufám, že poslední
-
moto před třetí etapou
-
držák brzdového třmenu
-
broušení
-
levá klema ještě nevyleštěná
-
horní část klemy-vyleštěná
-
kyvka před
-
kyvka bok po
-
vymezovače
-
vše sundané
-
s kyvkou
-
ráfky, pneu
-
svody a středový díl
Ztim leštěnim je pořadna mrdačka
ale vysledek stoji za to
znam to bo sem to sam dělal
Paráda!!!
Opět a znovu PARÁDA obdivuju tvou výdrž a um
Děkuji všem
...tato práce mě baví, ale právě toho času na to moc není
Super práce,to každoprdeládně!!!
Pekna práce kamarade
jde vidět ze se přes zimu hodne nudíš,asi te zamestnam u nas v kuchyni at te ta nuda prejde a zacnes konecne něco delat
Ale jinac se tesim na jaro az tu svou naleštěnou krasavicu vyvezes z garaze at ji muzu omrknout,je to krasavica
Paráda, luxusní práce...
, jízda na takové motorce je pak dvojnásobně zábavná.