Jednim z prvku, ktery me omezoval v zatackach, byly stupacky. Velice casto jsem drhnul kolenem, stupackou i botou zaroven. Vnitrni vlozka boty by mela byt v optimalnim pripade videt pouze zevnitr a ne dirou, kde drive byval slider (za 360,- jsem ty dva kousky plastu koupil nove jen jednou a pak uz se brousila bota). Jednou z polozek TODO listu pro letosni sezonu tak bylo nove prepakovani.
Prepakovani jsem koupil na eBayi Silver cnc Rearset Foot pegs Rear set For Suzuki GSXR 1000/600/750 sv650/s 96-05 Za 2800,- vcetne postovneho to povazuji spise za experiment.
Prepakovani po 20 dnech cekani a vybaleni z krabice vypadalo moc hezky, ale nedalo se namontovat tak, aby byly stupacky na obou stranach ve stejne pozici. Nakonec jsem to vyresil otocenim "gearshift lever" smerem dolu. Potom konecne sly stupacky nastavit do stejne urovne jak u brzdy, tak u radicky (na jedne strane omezuje hadice brzdove pumpy, na druhe strane tyc radicky). Jako bonus mam reverzni razeni, ktere by se melo hodit na okruhu - pri akceleraci se budou rychlosti kopat dolu a v naklonu si tak clovek pri razeni neskrtne botou.
Stupacky jsou ve srovnani s predchozim prepakovanim ve stejne vysce (40 cm mereno od zeme k hornimu okraji), ale motorka je nyni mnohem uzsi - 50 cm misto predchozich 60 cm.
Jeste jsem s tim nejel, tak nevim jak mi to bude vyhovovat a kolik padu to vydrzi, ale teoreticky by to melo vyresit problemy s drhnutim stupacek o asfalt.
Vlastník | Franta. | |
---|---|---|
Vloženo | 28.6.2010 | |
Aktualizováno | 28.6.2010 | |
Zobrazeno | 2 471x |
Pěkně! Snad to bude fungovat! Hlavně než ze začátku to řazení bude docela sranda.