M2T nechalo svou stopu, a proto bylo nutno provést kompletní vyčištění "chronovaných lešeňovek".
Vložky výfuků byly rozdílně poskládané. Doptal jsem se kolegů Jawařů a složil je podle jejich zkušeností. To byla příčina větší karbonizace levého výfuku.
Použil jsem horkovzdušnou pistoli, štětku na pec (ideální průměr), drátěnku, drát, čistící emulzi a tempopastu. Dokoupil jsem 6 těsnění za 90kč a dal dokupy.
Vložky výfuků si odslouží ještě pár sezon a při dalším čištění je vyměním za nové.
Moto má už něco za sebou, což de vidět i na výfucích. jsou podřené jak cip.
-
koncovky
-
Vnitřní strana
-
Vnější strana podřená od patníku
-
proces čištění
-
-
Čisté kolena
-
Vložka složená bez těsnění
-
Rozdílně složené vložky
-
Když se na to dívám přepadá mě nostalgie Za nás jsme výfuky sundali,taky je rozebrali,nalil se do nich líh nebo benzín,protřepalo a pak zapálilo,zbytek se vytřepal a důkladně očistil,jo to byly časy