Tak a je zase pojízdná... potvora rezevá
Karburátor: po laborování s volnoběhem jsem koupit tchajvanskou náhražku, ale má to pár úskalí, která zjistíte až dodatečně, když ho kupujete po Interfernetu. Nemá průměr 18, ale 20 mm. Nevadí, vstupní příruba je taky 20mm, takže žádný zbytečný víření, vlastně to sedí. Nedají se použít původní trysky, rozměrově úplně jiné vnitřní řešení. Musíte si vyvrtat díru pro upevnění clony před karburátorem - sytič... Přikládám pár fotek. Výsledek je, že začnu stejně opravovat originál, nešel mi volnoběh.
VAPE: hledal jsem schémata zapojení a nakonec jsem vše zapojil po svém. Teď vše funguje bez baterky a i houkačka houká. Jo a při studování nastavení předstihu zjistíte, že na Internetu jsou dvě řešení, Pouze jedno je správné, ale to už si vyzkoušejte sami .
Přední brzda: mám neoriginální celobuben a aby mi brzdil, tak jsem za 140,- Kč koupil pakny snovým obložením a ona fakt začala brzdit. No a ještě jsem nechal převařit hliníkem štít brzdy a hlavně koupil delší páku brzdy..
Řídítka: koupil jsem nový - chromovaný - rovný - turecký ... Motorka upadla, když stála na trávě a byly hned křivý. Takže autogen, narovnat starý, nastříknout stříbřenkou a je to.
Nádrž: původní byly rezavá až běda. Na burze koupena "nová" za 100,- s malými promáčklinami. Za 50,- mi to jeden borec vyrovnal a je tam konečně nádrž s originál lakem.
Výfuk: rozebrán, vypálený autogenem a zase hezky fouká.
Přední blatník: byl na obou koncích popraskaný. Zavařeno autogenem aby na STK neměli připomínky
Přední guma: koupená nová, ale 3-16 je fakt problém. Musel jsem, protože je na předku guma originál a jsou na ní nějaké drobné prasklinky na boku...
Teď mne čeká STK, vyzvednout značky z depozitu a jezdit. A až bude zajetá se uvidí co dál
Vlastník | Herejk | |
---|---|---|
Vloženo | 1.12.2015 | |
Aktualizováno | 25.9.2017 | |
Zobrazeno | 1 912x |