PROFIL MOTORKY

BMW F 800 GS (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník SJ90
Vloženo 8.4.2016
Aktualizováno 16.5.2022
Zobrazeno 8 442x
HODNOCENÍ PROFILU OD 34 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6


Vloženo: 01.01.2017, Uskutečněno: 01.01.2017, Stav tachometru: 25580 km, Zhlédnuto: 12x


Nyní jsem na motorce odjel něco přes 10 tis. km a zjišťuji, že jsem stále spokojenější . Neříkám, že bych nedokázal v nabídce trhu nalézt nějaké motorky, co by mne mohly posunout zase někam dál, ale ani se mi nyní nechce. Po každém usednutí na tuhle motorku si užívám ten krásný pocit svobody, že se mohu kdykoliv a kamkoliv vydat, bez nějakého stresu, že si to neužiji nebo, že to na této motorce nedá. Nejsem závodník proto nemůžu hodnotit jak se motorka chová v terénu třeba při 100km/h, ale prostě se rád dostávám za svým cílem cestou necestou . A to pak hlavně oceňuji hladký průjezd přes nástrahy, jež v terénu na jezdce čekají. Motor jde krásně od spodu a není potřeba jej nějak honit na nižší kvalty, aby to jelo a nezdechlo to.
Pozitivně zůstává naladěna i spotřeba mezi 4,2-4,6 l/100km. Při delších výletech třeba po Rumunsku šla i pod 4,0, ale na dálnici vyšplhá průměr i na 5,5 l/100km.

Vyměnil jsem původní pneu Pirelli Scorpion trail za Mitas E-07, na kterých jsem nyní ujel cca 6 tis km a zatím, můžu říct, že jsem spokojen. Přední pneu se sjíždí rychleji tak je nyní na 50%, zadní o poznání pomaleji tak je na 65%. Stabilita na suchu výborná, na mokru horší. Ve velkém bahně se zalepí, ale to i plenu s kostkami (pokud se nejedná o motokrosový vzorek). Předností kostek v terénu bude asi lepší boční vedení.

Doplnil jsem přimázávání řetězu Nemo II. Údržba řetězu mne dlouho trápila už na předchozích motorkách (mimo Jawu ta má „kardan pro chudé“), ale nyní se tím už netrápím. Hadrem čistím jen občas, velké čištění petrolejem provedu tak 2x ročně. Nyní mažu jak je potřeba po cca 200-350 km. Nádobka je sice na řídítkách, ale nijak tam opticky nevadí, spíše naopak vytváří vyvážený obraz při pohledu na řídítka, kdy na jedné straně je nádobka na brzdovku a na straně druhé na olej. Mazivo v nádobce mi vydrželo na cca 3000 km.

Nyní mám v plánu ještě doplnit přední přídavná světla pro zlepšení pasivní i aktivní bezpečnosti.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • 60000 km

    Tak jsem slavnostně překonal další metu na tachometru a udělal velký servis tak jak se má jedině v z rukou odborníka. Vyměnil jsem taky po 30 tis řetězovou sadu. Ještě by asi něco vydržela, ale při minimální údržbě se mi

    Typ: Údržba
    Vloženo: 15.05.2021
    Uskutečněno: 15.05.2021
    Tachometr: 60000km
    Komentářů: 3x
  • Zavěr sezóny

    Tak za chvili to boudou již dva roky od pořízení a můžu s klidným svědomím konstatovat, že to byla dobrá volba splňující má očekávání. Hlavní klady, které nejvíce vnímám je docela dobrá obratnost v lehkém terénu. Nehraji

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 28.12.2017
    Uskutečněno: 28.12.2017
    Tachometr: 34532km
    Komentářů: 4x
  • Další radosti

    Tak jsem si letos v zimě řekl, že bych si mohl na moto doplnit ještě přídavná světla, jako jsem měl i dříve, které mi občas dobře posloužila. Navíc 800-ka nesvítí tak jako svítil V-strom tak se pár světýlek bude hodit. J

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.07.2017
    Uskutečněno: 23.07.2017
    Tachometr: 30500km


TOPlist