U technických pasáží, kde se musí hodně pracovat s plynem mi vadilo, že má moc dlouhý chod. Pročetl jsem net a našel, že plyn z R6 má o něco kratší chod a sedí bez úprav (některým). Jiní psali, že se musí kousek zarážky naplynu uříznout, ale to nebyl můj případ
Jsou dvě možnosti, oba z R6.
1.) má o trošku kratší chod a kupuje ho většina. Výrobní číslo: 5SL-26240-01-00 cena cca 330,- na PartsDepot
2.) má ještě kratší chod a je údajně dost "škubavý". Výrobní číslo: 2C0-26240-00-00
Já bral variantu první. Za ty prachy aj kdyby to mělo pomoct jen trošičku Práce chce trošku zručnosti ale s trochou času to zvládne každý. Doporučuju prvně nasadit kabel blíže ke světlu ( nevim jak se mu odborně říká ) a potom ten, co je blíž k nádrži. Potom stačí zkontrolovat na vstřikování, jestli se klapky otevírají naplno a pokud ano, odladit si štelováním návratu plynu do plně zavřené a otevřené pozice.
Ovládání je hned příjemnější, chod plynu je znatelně kratší a nebolí z toho tolik zápěstí. Za tu cenu je to určitě "must have" změna
Zároveň se grip lépe drží a neklouže tolik
Vlastník | xCharlie | |
---|---|---|
Vloženo | 22.10.2014 | |
Aktualizováno | 5.1.2021 | |
Zobrazeno | 1 796x |
Díky za foto. Taky bych rád kratší dráhu plynu na DR a objevil jsem tenhle mod. Vidím že majitelé Suzuki napříč modely montují rukojeť z R6.