1000 km během 5 dní od koupě:
Na můj vkus často vyskakují kvalty. Snažím se kopat kvalty řádně a precizně, přesto se 2x - 3x za vyjížďku stane, že kvalt v záběru po pár sekundách po přeřazení vyskočí do falešného neutrálu. Nejčastěji mezi 4 - 5 a 5 - 6. Je to trochu nepříjemné, zvlášť, když člověk předjíždí.
Sedadlo tvrdší. Po 200 km v kuse jsem byl pozadím přinucen trošku pocvičit a pár km jet ve stupačkách.
Zakoupil jsem univerzální deflektor Puig Clip On. Mám 194 cm. Deflektor splnil má očekávání.
Motor se pozvolna uvolňuje. Spotřeba klesla z počátečních 5,2 na 4,2-4,5l / 100 km. Jízda ale přeci jen stále konzervativní a opatrná.
Při studeném startování pokašlává jeden válec. Jednou motor neudržel studený chod a při startu zhasl.
12.7. čeká garanční kontrola, dopnutí a očištění řetězu, výměna oleje, revize po prvních km, namazání lanka spojky, vycentrování řídítek. Jiné neduhy zatím neeviduji.
Dojmy z motorky jsou ale velmi pozitivní. Je to parádní svezeníčko polňačkou, šotolinou i decentními asfaltovými přesuny. Motorka však potřebuje víc univerzálnější polní pneu. Originálnímu obutí Dunlop v terénu moc nevěřím. Může být způsobeno mým absolutním amatérismem na polních cestách.
Co se mi moc líbí:
+ originální zvuk motoru.. fanstastický!
+ podařený dizajn motorky
+ vzpřímený posez, akurátní rozměr pro mne
+ příjemný zátah odspoda
+ skvělý poloměr otáčení
+ stabilita
+ flexibilita
Co se mi nelíbí:
- originální plexi je navrženo spíše pro trpaslíky
- vypadávající kvalty
- chci-li pro vercajk v motorce, musím najít pod sedlem imbus, kterým odšroubuju kryt
- chudší základní výbava (chybí centrální stojan - jsem zvědav, jak budu mazat řetěz; 12V zásuvku přidat mohli..)
Vlastník | Kratas21 | |
---|---|---|
Vloženo | 30.6.2017 | |
Aktualizováno | 9.8.2017 | |
Zobrazeno | 2 527x |
Mám najeto 13000 a s těmi vypadávajícími kvalty jsem na tom stejně..
Otázkou je, co s tím dál..
Zajímavé hodnocení. S tím neutrálem je to divné.