K dalšímu tripu se dlouho nedařilo pilota přesvědčit. Změna převodu do rychla nahlodala pilotovu psychiku, avšak jeho obavy z kopců se podařilo potlačit po posledním úpravě výfuku. Nyní již možno prozradit, že STP (Stokilové Tlusté Prase) zdolal všechny nástrahy trati, to jest i kopce ve Lhotě, nad Rychtářovem a do Vilémovic, bez vážnějšího zaváhání a všechny na dvojku. V časovce na 2 hodiny se mu zapisuje 106 ujetých kilometrů. Dle vyjádření STP bylo po rovině nejpříjemnější jet kolem 58km/h v sedě. Zalehávaje do kopců, snažil se takto kompenzovat zvýšenou váhu, aby rychlost neklesla výrazněji pod 40km/h, kde se již motoru nedostávalo potřebné síly. Celkové převýšení odhaduje se na asi 1000 výškových metrů, se startem v 250m n.m. a nejvyšším bodem na Kojále v 600m n.m. a cílem opět v 250m n.m.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Jelo to pěkně, ale vzhledově nic moc. Proto došlo na zkracování - celá nová reflexní část výfuku, která je popsaná dříve, byla zasunuta o 20mm blíž k válci. Rezonanční otáčky se zvedly asi o 200 ot/min, při cca 1,5km/h v
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 26.08.2017 |
Uskutečněno:
| 19.08.2017 |
Tachometr:
| 400km |
Komentářů:
| 1x |
-
Před změnami výfuku jsem odzkoušel převody na 1km úseku mírně do kopce, start z nuly
12/51 zubů, nejrychlejší, 1:24min, rychlost na vrcholu 47km/h
12/51, nové kroužky, +2 vteřiny, 44km/h, ale to si sedne
13/51, 1:32 m
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 03.08.2017 |
Uskutečněno:
| 03.08.2017 |
Tachometr:
| 250km |
-
Délku jednotlivých částí výfuku odvodíme od vypočtené rezonanční délky. Tyto části mají délku v poměru daném časováním motoru.
Délka kolena, které může mít tvar kuželového difuzoru s rovnoměrným rozšířením do 1,5° na st
Typ:
| Reportáž |
Vloženo:
| 27.07.2017 |
Uskutečněno:
| 27.07.2017 |
Tachometr:
| 232km |