Pionýr jel-nejel-jel...jiskru dal-nedal, ale ted' už nedal. Dnes došlo ke zjištění příčiny. Kompletní zapalování vyndáno - a zjištěno, že na vině je přerušovač. Když už jsem měl vše venku, došlo i na výměnu gufera pod zapalováním. máme tedy nové gufero, kondensátor, kladívka indukční cívku - a motor dává jiskru, jak má.
Ke zkušební jízdě nedošlo - na cestě zbytky sněhu, déšt'.
Pokud by někoho zajímalo, jaké zapalování mám ve své Jawě 05 , tak ještě z jednosedadlového pionýra 555. Pozdější už měly 20 W.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
U pionýra nešel tachometr. Nový náhon - a nic...po rozebrání šneku u zadního kola jsem zjistil "užvejkáné" kolíčky pohánějící přes šnek samotný náhon. Vyrobil jsem nové kolíčky a vše funguje jak má.
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 10.03.2019 |
Uskutečněno:
| 10.03.2019 |
Komentářů:
| 1x |
-
Teplé počasí je příčinou toho, že jsem letos poprvé vyjel na motorce. Původní záměr - vyjet s Jawou 660 nevyšel, ale nevadí , pár kilometrů na slovenském zázraku z roku 1963 mi udělalo stejnou radost. :-)
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 05.01.2018 |
Uskutečněno:
| 05.01.2018 |
Komentářů:
| 2x |
-
V pionýru 05 jsem dnes vyměnil olej. Běžně do svých aut i motorek dávám hustší PP 13, ale ten mi došel a tak jsem koupil PP 80. Snad z motoru nepoteče.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 22.12.2017 |
Uskutečněno:
| 22.12.2017 |
Komentářů:
| 2x |