renocar_zari



PROFIL MOTORKY

Vespa ET4 125 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník jelenl
Vloženo 15.5.2015
Aktualizováno 6.5.2021
Zobrazeno 2 665x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5


Vloženo: 27.12.2017, Uskutečněno: 03.06.2017, Zhlédnuto: 31x


Jezdím na Vespě denně, je to skvělý a spolehlivý stroj. Protože se pohybuji z 99,9% pouze ve městě, jde mi i o pasivní bezpečnost resp. být vidět. Pokud svítí hodně sluníčko a motor běží na volnoběh, blinkry tak nepatrně žhnou, že prostě nejsou vidět. Nějaký tatar, někdo z předchozích majitelů dal do blinkrů 5W žárovky ačkoliv tam patří 10W. Tak jsem tam dal 15W, ale stejně to při silném světle není vidět a snadno se to přehlédne. Snažil jsem se to nafotit tak posuďte sami. Sehnal jsem LED žárovky a z číny přerušovač za pár korun a hned je to lepší. Prošel jsem s tím i STK, nikdo ani necekl, nevšimli se LED žárovek, ale pro mě jasný argument. Klasické žárovky nebyly vidět i mě pár lidí vytroubilo, že neblikám, ale ve skutečnosti jsem blikal... Myslím, že se to povedlo a je to nyní je to o dost viditelnější - viz fotky.

Nicméně, spoustu lidi co sedí v autě jsou hulváti co nemají ani soudnost o vlastním chování, natož pár korun na handsfree. Silně doporučuji všem, svezte se po městě na skůtru! Jsem si jist, že změníte pohled na to jak se za volantem chováte. Na skůtru musím se člověk musí 100% soustředit na provoz a musí si být jistý, že ho nikdo nepřehlédne, nicméně řidiči v autech: kouří, svačí, diskutují a co hlavně snad každý druhý TELEFONUJE! Jste postrachem a nebezpečím pro všechny tak už si to konečně uvědomte! Kolikrát jsem byl v ohrožení/omezení jen z toho důvodu, že mě někdo přehlídnul a bylo mu důležitější mít v jedné ruce telefon a něco řešit...
Třeba si tohle někdo přečte a zamyslí se... Já s tím nezmůžu nic víc, než-li jen zvýšit mojí bezpečnost třeba viditelnějšíma blinkrama

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Montáž krytů na ruce

    Již jsem spal, jezdím téměř celoročně. Zatím nejvíc co jsem jel bylo -8° nebo -10°C. Pokud začne být chladno, vezmu si dlouhý kalhoty, když prší nebo je zima šusťáky přes (to funguje velmi dobře). Taky měním budny nebo p

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 27.12.2017
    Uskutečněno: 12.11.2017
  • Oživení nátěru na výfuku

    Nejen výfuk dostává zabrat, obzvlášť když jezdím téměř celoročně... :-DD Výfuk jsem sundal, odrbal drátěným kotoučem, odrezil, natřel barvou s odolností do 700°C a taky jsem ošetřil chromový kryt. Doufám, že to nějakou

    Typ: Údržba
    Vloženo: 08.05.2017
    Uskutečněno: 08.05.2017
    Tachometr: 47131km
  • Oprava prasklé membrány karburátoru

    To jsem si to takhle hrnul do práce a při plným plynu to začalo kuckat až výkon klesl během chvíle na 0 a motor se zastavil. Pak to nešlo nastartovat, ale po chvilce přemlouvání chytla, nechápal jsem co se děje. Když js

    Typ: Oprava
    Vloženo: 26.12.2017
    Uskutečněno: 09.08.2016
    Komentářů: 2x


TOPlist