Po delší době zase přidám pár poznatků, zkušeností a dojmů. Máme za sebou s tímto cestovním tříválcovým králem další plnou sezónu. Bezmála 16tis.
Při pomyslném zazimování dostal stroj poštelovat ventily. Což znatelně uhladilo chod motoru. Nepříjemná pomlka na plynu zmizela a ten strašný zvuk který to vydává se tak nějak více zalíbil. Preventivně a tak trochu s očekáváním jsem nechal vyměnit pouzdra, gufera a olej v předních vidlích. Nic! Změna žádná, pořád se to propadá, odskakuje a má vůli. Nejsem si jistý jestli tím Angličani tak trochu neurazily ty vidle opravdové. Bohužel moc možností úpravy čí výměny předků, které by nestáli jako malý traktor není. Sada pneu Next Tourance vydržela 10tis. Zadní guma by si klidně ještě dala říct, ale tak zhuntovaný předek jsem dlouho neviděl. Hrany strhané a k tomu zuby jak na cirkulárce.
Překvápko v garáži: po 3tis jarních kilometrech vytečené tlumiče. Opět výměna gufer(originály) a oleje. V létě po návratu ze Španěl (+7tis). Zase ty svině udělali v garáži loužičku. Asi začnu parkovat na pekáči s pískem. Gufera vyměněny za neoriginální a zatím drží. (po 6tis)
Celkově mě motor pořád hodně baví. Čím víc má stroj najeto, mám pocit jako by se zajel a projev se zpříjemnil. Jde za plynem jak mladá po kapesném a táhne jak český nároďák noční Prahou. Rozhodně jí sedí sportovnější styl jízdy. Na závodění se sporťákem ale můžu zapomenout. Na to nestačí. Co není už tak příjemné, je zvuk při řazení. Rány kladivem nebudí důvěru. tak uvidím co vydrží. Spotřeba většinou nejde pod 6l.
Mašina se opravdu hodí na krásně kroucené okresky. Posezeníčko je vysoko a není problém tahat stupačky po zemi. Zvládá v pohodě i horší povrchy. Jak si zvyknu tak je to až nebezpečné. Rychlosti do 180km/h pohodička. Lítat s tím dálniční přesuny, by mě ale piclo. A tak to nejezdím a jsem spokojen. Jen manipulace na místě je teda sakra znát. Asi nějak měknu, pořád to nezvednu.
Jiná závada nebyla. Takže spolehlivá jak sociální dávka.
Po sezóně se jen vyleštilo plexi, abych taky konečně po cestě něco viděl a občas trefil domů.
Můžu říct, že to za ty prašule opravdu stojí. Ale neříkejte to manželce. To mám vlastně pučené, že!
Zase se to stalo!!! - a já jsem poprvé nevinen!!!
- v záchvatu Češství jsem přes zimu přezul nové, vychvalované české pneu Mitas Terra Force.
Zklamání první: přišli, na gumách napsáno MADE IN SLOVENIA
Zklamání druhé: velikonoční neděle, ráno 8h, národní parčík na Maďarsko-Rakouském pomezí, rovná hrbatá cesta, černý lesklý asfalt, trochu mokro ale neprší, jedu devadesátkou aaaaaaaaa, kuvaaaaaaaa řídítka do vývrtky, mašina na pravou stranu, od padáku lítají jiskry třicet metrů, brzdím novýma Alpinkama, moje záda poznávají po čem jezdím?
Měl jsem štěstí! Zase! Moto pojízdné, odnesli to jen předražené plasty, bunda a vánoční botičky. Zbytek pobrali spodní padáky, držák zadní stupačky a originální kryt rukou. Až jsem byl překvapený jak to vše zafungovalo.
Takže když Vám někdo řekne že Mitas jsou mrchy klouzavé-ANO ANO ANO.
Na základě zkušenosti s platbou faktury za plastíčky Triumph jsem doplnil mašinu o horní padák Wunderlich (musel se tedy trochu za cigára upravit). Alespoň mám sjednocený komaxit.
Jinak jsme si užily móóóóc pěknýýýýýýý druhý rok. Ten příští bude třetí a jak se traduje. Je v manželství první kritický tak uvidím co nám přinese.
-
tečka vzadu je mašina, stopy od padáků jsou zřejmé
-
aůůůůůů
-
jé,tuning
-
to bylo jisker
-
nový vrchní rám
-
rám ze předu
-
-
památeční bunda je kapúúúút
Tak přeji další km a bez pádu. Jinak v Rakousko jsem taky lehnul. Nemusí to být pneumatika, ale mají tam sem tam klouzavý asfalt s velkým podílem vápence jak v jižních státech a sem tam na Slovensku. Suchý poznám hned, mokrý je dost špatně poznat...