BMW R 1200 GS Adventure (2008)

Vlastník hofi01
Vloženo 28.4.2015
Aktualizováno 15.7.2024

Vloženo: 10.04.2018, Uskutečněno: 07.04.2018, Stav tachometru: 72016 km, Zhlédnuto: 15x

První dubnový víkend jsme se již podruhé zúčastnili skvělé akce s názvem Radarka, která se již pár let konná v Pozďatíně. Tentokrát už jsme nejeli jako elévové, ale již za účelem potkat známé a kamarády. Po příjezdu na místo konání srazu zde již byla slušná účast. Nedlouho po příjezdu jsme se rozhodli odvézt motorky do Pozďatína k Jirkovi a Janě Krutilovým, které jsme právě zde před rokem poznali a padli jsme si do oka. Právě u nich jsme měli domluvené přenocování. Převlékli jsme se do částečného civilu a jdeme procházkou zpět do kempu, kde se sraz konal. Pěkně jsme si užili večer - Vojta z Jedeme kolem zde přednášel o své cestě kolem světa, a pak jsme fajně pokecali s mnoha kamarády. Kolem půlnoci jsme vyrazili zpět na chalupu kamarádů a ještě další dvě hodiny pokračovali v debatě.
Ráno jsme přejeli zpět do kempu, Alču čekala enduroškola, přijel další kamarád Lukáš, Jarda a Miloš a Marta Janušovi. Alča se s vervou pustila do školičky a naše minipartička ve složení - já, Lukáš, Miloš a Marta jsme si udělali minivýlet - objeli jsme Wilsonovu skálu u Dalešické přehrady, rozhlednu Babylon u Kramolína, přibrzdili v pivovaru v Dalešicích, pak jsme si dali luxusní oběd ve specializované restauraci na zvěřinu a cestou zpět do kempu jsme ještě přibrzdili na motokrosové trati u Studence, kde se zrovna nacházela skupina z enduroškoly. Po příjezdu do kempu jsme se potkali s Krutilovými, přidal se ještě Kuky a jeli jsme se podívat na koniklece. Večer se podobal tomu předešlému, motorky jsme zaparkovali na chalupě a šli se procházkou pobavit do kempu. Ranní odjezd byl ve znamení mlhy, celá skupina se jela podívat ještě do Studence na zde probíhající burzu. Zde jsme se postupně všichni rozdělili a jeli do svých domovů. Byl to letošní první víkend na motorkách a nasadil laťku pěkně vysoko.. Tak zase brzy na viděnou, kamarádi !!

Kompletní fotogalerie zde : http://hofi01.rajce..._sraz_nejen_GS_fora/

• 20.-22.9.2024 - Podzimní Vizovice 2024

Uplynulý víkend probělo letošní třetí, a zároveň poslední, setkání příznivců časopisu MotoRoute. Letos jsme se zvládli zúčastnit všech. Vloni a předloni bylo vizovické setkání jarní, po letošní změně místa konání hlavníh

Typ: Sraz
    Vloženo: 27.09.2024
    Uskutečněno: 21.09.2024
  • 6.-8.9.2024 - 2. Stretnutie motocestovateĺov SK/CZ

Uplynulý víkend jsme strávili v Nízkých Tatrách, konkrétně na Ranči Kráĺova Lehota, kde jsme se zúčastnili výše zmíněného srazu, který pořádá Pavol Škorpík pod patronací časopisu MotoRoute. Z důvodu trochu vzdálenějš

Typ: Sraz
    Vloženo: 12.09.2024
    Uskutečněno: 07.09.2024
  • 18.7.-9.8.2024 - SKANDINAVIEN TOUR 2024

Rok se s rokem sešel a my opět vyrazili na delší cestu. Tento rok jsme se rozhodli poprvé zkusit sever, tedy Dánsko, Švédsko a především Norsko. Na cestě jsme byli 21 dní, najeli jsme 2 tisíce kilometrů autem a 5 tisíc k