Takže jelikož jsem prodal na velikonoce modrou Jawku a černou už jsem měl od zimy doma a kola už byly hotové, tak bylo potřeba dodělat jawku ku obrazu svému a jelikož jsem byl doma na paragrafu, tak to šlo snáze. Jawka zaprvé dostala novou brzdovou kapalinu a nový olej do převodovky a vidlic, kontrola vzduch. filtru a řetězové sady - u jawky je to složitější, ale za to se nemusí řetěz, tak často mazat a určitě se tolik neopotřebovává, kontrola ložiska na rozetě a v kolech O.K., nové svíčky - staré mají krásnou cihlovou barvu a nakonec jsem vyměnil, ale fakt vyměnil všechny šrouby za nerezové! Ty rezavé byly fakt škaredé jako kráva! A nezabralo to zrovna pár minut, ale teďka to všude svítí
. Zapoměl jsem na zadní pneu, kterou jsem dal v rozměru 4.00-18, protože jsem ji měl doma a nechal jsem si to zapsat do TP, takže na STK nebude problém. Je tam více alternativ co jdou koupit.
Výčet všeho co jsem dodělal:
koupeno - plexi PUIG
12V a 5V zásuvka
padací rám chromovaný
víčko nádrže chromované, uzamykatelné
blástry JAWA TRAMP
boční kufry KAPPA K22N
konečná cena je 5300,- kč
vyrobeno - držáky bočních kufrů
nerezové závažíčka do řidítek
nerezové rozpěrky do kol
nerezové pouzdra plovoucího kotouče
S cenama ND a s tím, že jawka má potenciál objet zeměkouli je to nejlacinejší motorka co jde dneska pořídit a udržovat. Vše co jsem koupil bylo z plastu a to si doma nevyrobím. Padací rám bych dokázal vyrobit, ale bylo by to hodně zdlouhavé, tak jsem zvolil koupi.
Chystám se na Slovensko do Tatralandie a jestli mi to čas umožní, tak se chystáme s kámošem na stejné jawě dojet do Rumunského Banátu nejspíše do Gerníku, tak uvidíme, jestli jawka zvládne 1000 km ve dvou dnech cestou tam. Zpět už to bude volnější
Vlastník | Sally06 | |
---|---|---|
Vloženo | 11.2.2018 | |
Aktualizováno | 29.5.2018 | |
Zobrazeno | 1 744x |