Zadní brzda u Scrama je skvělá - brzdí jako víno, blokuje kolo když chci a přitom se dá dobře dávkovat. Má ale jednu nevýhodu - umístění.
Scrambler se čím dál tím více podobá enduru, ale zadní třmen umístěn zespodu kyvky není vůbec šťastné řešení. Zadní brzdič je dost nízko na to, aby se při troše smůly o něco urval. A díky podvěšení se v něm více drží bordel. Naštěstí řešení dodává hned několik firem - Motone, Free Spirits, British Customs...
Vybral jsem Motone, protože jsem s kvalitou jejich výrobků nadmíru spokojen.
Výměna samotná není nijak komplikovaná, ale má dvě úskalí:
1) je třeba změnit trasu brzdové hranice nebo koupit novou, delší
2) jelikož odvzdušňovací šroub již není v nejvyšším místě, je komplikovanější odvzdušňování. Buďto se musí třmen sundat, naklonit a odvzdušnit nebo využít nějaký podtlakový přístroj.
Jako příjemnou třešničkou je dle mého názoru i jaksi čistější linie motorky, víc endurovitější a unikátnější vzhled.
Vlastník | TangoLima | |
---|---|---|
Vloženo | 13.2.2017 | |
Aktualizováno | 27.2.2019 | |
Zobrazeno | 5 563x |