Muj cil je dostat se v Moste pod 1:50 a jezdit se svym srotem nemecky sampionat - German Twin Trophy. Zatim jsem se dostal na 1:53.3 (optimalni kolo) a abych to jeste stahnul, poridil jsem quickshifter. Jedna se o vyrobek madarske firmy HealTech zakoupeny u MotoPS za 7397,- ( https://www.motops....se-1-sada-s-qsh-p2t/ ). Montaz je trivialni - napoji se kabely na zapalovaci civky (je nutne zvolit elektroinstalaci pro konkretni model https://www.healtec...s.com/products/iqse/ - Compatibility - pro stare SV650 je to "P2T"), nic se nemusi pajet, jen se nacvakne samorezny konektor. Cidlo se umisti pod sroub radicky a pod sedlo se da ridici jednotka s Bluetooth. Nastaveni pak probiha pomoci aplikace pro Android/iPhone - 3x se zaradi nahoru a dolu a je to. QS je oboustranny, ale razeni dolu jsem nezkousel, bez meziplynu by to nedelalo dobrotu. Aplikace umoznuje nastaveni rozdilnych cut-off time pri urcitych otackach. Zatim funguje skvele, v Moste jsem zvysil maximalku z 201 na 205 km/h, ale hlavne pri razeni v zatackach je motorka mnohem stabilnejsi a muzu se vice soustredit na jizdu.
Vlastník | Franta. | |
---|---|---|
Vloženo | 28.6.2010 | |
Aktualizováno | 28.6.2010 | |
Zobrazeno | 2 471x |
Dik za recenzi ...Jak sem rikal presne po tomto QS jsem koukal. Navic jsem zjistil, ze zrovna pro moji FZ1 maji stejnou kabelaz(P4A) i na MT09 , ktera me do budoucna laka.(kdyz uz nebudu chtit tolik cestovat a "jezdit rychle"). Jinak jsem mrkl jak tyhlec QS funguji na zminovanych Yamahach. FZ1 sice nenabizi, ale podobna R1 pouziva mapy kvalt vs otacky . Naopak MT09 oproti HTeasy pouziva pouze kvalt , navic stejnej timeout takze mozna by to cele mohlo byt jeste primitivnejsi (obrazek map R1 08 a MT09). Pro dragrace by mi QS rozhodne pomohl. Na okruhu prakticky nejezdim, ale verim ze to ma taky neskutecne benefit. Pro cestovani zbytecnost = tak si to musim nechat projit hlavou. Asi se potkame v Sosnove 19.9. Tak to rad uvidim na zivo. Nejvic mi vrta hlavou ten jejich netypicky snimac