PROFIL MOTORKY

Keeway Strike 125 (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník callowsick
Vloženo 18.3.2016
Aktualizováno 22.11.2021
Zobrazeno 4 210x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6


Vloženo: 30.10.2019, Uskutečněno: 30.10.2019, Zhlédnuto: 24x


Letos to bylo zase celý nějak víc nahnutý na stranu malý motorky a malýho ježdění (uá, motodovolená se letos zase nepovedla ! :( ). Takže cesty do práce, po práci větrání se kolem Berounky, ježdění po návštěvách, grilovačkách, do letního kina…i těch delších výletů o víkend bylo nepočítaně….asi tak dva (kdo by to počítal ?).

Začátkem října se tam ale konečně navalila jednička se čtyřma nulama. Je mi jasný, že po čtyřech sezónách je to slabota, ale co už.

Někdy v létě jsem obrátil podezřívavej zrak na svařenec padacího rámu, když jsem hledal příčinu zadrnčení kolem 4,5 tis otáček.
Taky mi hlodala myšlenka udělat místo toho něco menšího, lehčího…pročež jsem na kritický místa motoru vyrobil umělohmotný (myslím, že PE) destičky přidělaný na šrouby karteru. Je to myšlený tak, že při pádu se přiohnou nožičky na kterých to drží (to pobere trošku energie, co míří rozlomit karter), destička se připlácne na motor a nastaví svojí kůži k dření po asfaltu. Nic neprůstřelnýho, holt když to bude velká rána, budou i škody.

Rád zkouším měnit u motorek řídítka. Je to snadná úprava, levná a dopad na celkovou ovladatelnost a pocit z jízdy je neskutečnej. Doteď jsem jezdil duralový hrazdový, vysoký a lehce zavřený konce (myslím, že s určením na ATV).
Chtěl jsem něco víc rovnýho a osadil 82cm nízký Accell MX řídítka, který ale pro ideální polohu bylo nutný ještě zvýšit 25mm nástavcem (taky Accell – zbylo mi to z něčeho doma).
S touhle úpravou šly pryč i kryty rukou, protože to prostě vypadá líp. Naopak jako oko v hlavě hlídám původní gripy, protože jsou silnější do ruky a to mi velice vyhovuje.
Během novýho uspořádání řídítek jsem je očistil o přidaný držáky zrcátek a vrátil původní zrcátka do původních závitů. Vypadá to čistě a je z nich vážně blbě vidět ?. Vymyslím pro ně během zimy nastavení.

Konečně jsem se dostal k výrobě mini nosiče, který budu vozit, když se zrovna nebude hodit mít originální obří verzi, která uveze i prase naštorc. Malej je tak na smotanou plachtu, nebo si tam chytit pavoukem batoh, ale zvládá hlavně funkci pomocnýho madla na manipulaci s motorkou na místě a v garáži.

A zase ten kryt řetězu. Původní plasťák jsem několikrát spravoval, pak snýtoval hodně subtilní verzi hliníkovýho krytu, ale časem mi přišlo, že by krytí mohlo být i mohutnější (špína z řetězu a kdyby si náhodou spolujezdec hrabal nohou, kde nemá). Tak jsem to říznul ze slzičkovýho Al plechu pěkně z jednoho kusu, naohýbal, navrtal a cajk. Jestli třeba nebude mít tendence praskat se uvidí časem.

Mimochodem, zajímalo mě to, tak jsem zvážil rozdíly dílů a menším nosičem, jinýma padákama a trochu upraveným držákem stojánku motorka zhubla 5kg. Stádo koní nevelký, každý kilčo dolů je příjemný.

Shrnutí po 10:
Fakt mě na tom baví jet „rychle“ – to znamená držet tachometr nad 80 a víc co to jde. Zasloužit si rychlost tady znamená k technice jízdy na moto přidat i nějaký základy plachtění a zatáčky projíždět pokud možno nezměněnou rychlostí, protože energii, kterou si před zatáčkou vyplýtváte brzděním, tu si na jejím výjezdu fakt nenakroutíte plynem… ?
A někdy se to povede, žiletkový gumy krájí zatáčky, motor v otáčkách lehce popohání zadní kolo a celý to jede vlastně nečekaně svižně. Nepřenosnej pocit a málokdo uvěří, jak moc je to zábavný.

Závady za těch deset: povolená zajišťovací matka napínáku řetězu, zdechlá baterka, od nova odfláknutej závit stahující jednu přední šavli (měla okem neviditelnej, ale při klepání rukou znatelnej vakl).
Jeden sjetej řetěz, pár svíček (většinu času to odjelo na Brisk B12 Silver), dvakrát jsem mírně přitáhnul stavítko výfukovýho ventilu a opravoval sáknutí oleje pod servisní zátkou, kde jsem při údržbě preventivně vyměnil O-kroužek a dal blbec o milimetr menší průměr (20-21mm).

Výbava: onboard duální kamera – modul je pod sedlem a dopředu i dozadu jsou vytažené jen malé kamery. Napojení na zadní osvětlení a jakmile rozsvítím, kamera jede. Obraz se vertikálně půlí do jednoho – zajímavý. A proč vlastně? Čím dál víc agrese, který se na malý motorce nedá úplně dobře čelit, tak ať se má člověk alespoň trochu čím bránit, až bude opravdu zle.

Co dál? Mám dny, kdy bych si chtěl pořídit malýho "jakožemotarda", ale tuhle motorku nějak nechci prodat.
Umí od všeho něco, je skvělá na každodennosti, ženě se na ní sedí prý zatím nejlíp ze všech, co jsme měli a je taková opravdová – bez falešných krytů, co se tváří jako něco, co na motorce vůbec není, bez kravinek jen na oko…to se mi líbí.
A jednoznačně toho umí víc, než na co vypadá.

V budoucnu bych rád namontoval přední LED světlomet, no zatím si drží cenu, takže bych Keewayku nákupem takového světla zhodnotil minimálně o 50% ??? …ale takový světlo z Yuki Vox….hmm… ,-)

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Milan1963 (305) napsal 24.11.2019 v 13:03

Řídítka parádní.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Poslední kapitola

    Pohnutí myslí opravdu nastalo a Keeway jsem nakonec přeci jen prodal. Motorka, co nejezdí je jen tichej rukojmí a ani toho místa není nazbyt. Tak jsem ji vzal na její první technickou (nula závad, samozřejmě ;-) ) a

    Typ: Prodej
    Vloženo: 22.11.2021
    Uskutečněno: 22.11.2021
    Tachometr: 11035km
  • 2021

    Strike se dostal za poslední dvě sezóny do role trochu opomíjenýho bajku. Vloni jsem ho bral ven jen na několik návštěv zubaře v centru, kde je hubená motorka zárukou zaparkování a párkrát jsme to osedlali s ženou na ces

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 30.09.2021
    Uskutečněno: 30.09.2021
    Tachometr: 11004km
  • Defekt

    Keewayka dostala zjara nový olej 20w50 a při dofukování kol ještě udělala kanadskej fór. Nacvaknu na přední kolo pumpičku a fúúúú ventilek se přetrhnul v půlce... Holt původní čínská duše Kingstone už asi měla dost. Šk

    Typ: Oprava
    Vloženo: 21.04.2020
    Uskutečněno: 21.04.2020
    Tachometr: 10039km


TOPlist